Höstbyxor mtb?
Nyligen skaffat mig min första mtb på väldigt länge, har kört vanliga baggy shorts under sommaren, men börjar bli lite för kallt för det nu.
Är väl mer på jakt efter något som inte är ht xc-tights eller motorcrossliknande downhillbyxor.
Utan något enklare, men som fungerar fint för stigcykling nu under dom kallare och blötare månaderna.
Helsvart är en klar fördel.
Vad använder alla för byxor under hösten? Något speciellt att rekommendera?
Är väl mer på jakt efter något som inte är ht xc-tights eller motorcrossliknande downhillbyxor.
Utan något enklare, men som fungerar fint för stigcykling nu under dom kallare och blötare månaderna.
Helsvart är en klar fördel.
Vad använder alla för byxor under hösten? Något speciellt att rekommendera?

