Hucktråden

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
Hucktråden
Hehe jo han cyklar igen? det var ju när vi körde happyriden i Tiveden. Men han var uppe å ner på stenen i första videoklippet i veckan dock vände manuellt så han är påt igen. Tydligen lite öm i revbenen bara sen försöker han att inte visa frugan alla rr?

Hucktråden
Hucklog

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    144.9 KB · Besök: 53
Hucktråden
Ja fast jag fotade ner i avgrunden när jag kom fram?
Å skrattade har jag för mig men inte helt säker där...

Senast ändrad:
Hucktråden
Det här var i alla fall jag nöjd med. Säkert mer än dubbelt så högt som något annat jag droppat tidigare. Var upp och tittade på droppet i början av dagen och tänkt inte en chans i helvete. Men men... innan dagen var slut så gick det ju bra.

download_20160620_162807-2.jpeg

Hucktråden
Jörgen_A sa:
Det här var i alla fall jag nöjd med. Säkert mer än dubbelt så högt som något annat jag droppat tidigare. Var upp och tittade på droppet i början av dagen och tänkt inte en chans i helvete. Men men... innan dagen var slut så gick det ju bra.

Vart är är kortet taget ?

Hucktråden
Jörgen_A sa:

Det där är ju ett sånt ställe som man är skeptisk till innan, men när man väl gör det känner man sig lite fånig för det är så lätt.

Hucktråden
dnleriksson sa:
Men hoppen efter vill jag inte veta av... Det är därför jag inte kört droppet heller med Stumpyn :-)

Hm... Trodde bilden var från största droppet i Drop zone. Eller pratar vi om olika drop?

Om det är dropet på biden Jörgen_A tog så borde det vara största i drop zone, Lite svårt att komma med fart då det är en stenig sväng i inrun och sedan lätt uppför, men tur nog behöver man knappt någon fart om man är en "Hucker".

Hucktråden
Sist jag var i jbp så körde jag bara mellandroppet som är jättesnällt. Stora är säkert skitlätt med men jag ogillar verkligen ingången.
Som den mellanmjölkshuckare man är...

Hucktråden
TM sa:
Sist jag var i jbp så körde jag bara mellandroppet som är jättesnällt. Stora är säkert skitlätt med men jag ogillar verkligen ingången.

Mellandroppet? Finns det fler än det på Twist twist (precis före lite för liten) och det i början av lite för liten?

Hucktråden
Kung_Gustaf sa:
TM sa:

Mellandroppet? Finns det fler än det på Twist twist (precis före lite för liten) och det i början av lite för liten?
De har byggt nytt till i år. Ett par drop bredvid varandra ovanför pumptracken.

Hucktråden
Första gången jag körde Twist Twist var jag extremt oberedd på första droppet. Vet inte hur högt det är, en knapp meter? Men det kom från ingenstans. :D

Hucktråden
Vet inte om detta räknas som ett huck? Änggården iaf, man kan iaf välja att rulla/droppa stenen, eller rycka.. (Detta hoppet fick mig att inse att Fox 32 140mm är en alldeles för flexig gaffel, iaf för mina inte helt perfekta landningar.)

SnapShot4.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp