Kung_Gustaf
Ny medlem
Hucktråden
EST sa:Janne som cyklat i ett år på 52 bast :) Å absolut inte jag som lurat upp han nääää dåååå......;)
Femur femur femur var det enda som repeterades i mitt huvud. Hur gick det för honom?? :S
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Janne som cyklat i ett år på 52 bast :) Å absolut inte jag som lurat upp han nääää dåååå......;)
Inte alltid det går som man tänkt?EST sa:Janne som cyklat i ett år på 52 bast :) Å absolut inte jag som lurat upp han nääää dåååå......;)
Jo stämmer det första ja såg va kameran sen garva vi bägge tvåEST sa:Ja fast jag fotade ner i avgrunden när jag kom fram?
Å skrattade har jag för mig men inte helt säker där...
EST sa:Ja man måste ju liksom landa mitt på åsen annars går det som det gick?
fredrik168 sa:EST sa:Ja man måste ju liksom landa mitt på åsen annars går det som det gick?
Du kunde inte sagt det till han lite tidigare?????
Jörgen_A sa:Det här var i alla fall jag nöjd med. Säkert mer än dubbelt så högt som något annat jag droppat tidigare. Var upp och tittade på droppet i början av dagen och tänkt inte en chans i helvete. Men men... innan dagen var slut så gick det ju bra.
Rydell sa:Jörgen_A sa:Det här var i alla fall jag nöjd med. Säkert mer än dubbelt så högt som något annat jag droppat tidigare. Var upp och tittade på droppet i början av dagen och tänkt inte en chans i helvete. Men men... innan dagen var slut så gick det ju bra.
Vart är är kortet taget ?
Jörgen_A sa:Det här var i alla fall jag nöjd med. Säkert mer än dubbelt så högt som något annat jag droppat tidigare. Var upp och tittade på droppet i början av dagen och tänkt inte en chans i helvete. Men men... innan dagen var slut så gick det ju bra.
dnleriksson sa:Men hoppen efter vill jag inte veta av... Det är därför jag inte kört droppet heller med Stumpyn :-)
TM sa:Sist jag var i jbp så körde jag bara mellandroppet som är jättesnällt. Stora är säkert skitlätt med men jag ogillar verkligen ingången.
Som den mellanmjölkshuckare man är...
De har byggt nytt till i år. Ett par drop bredvid varandra ovanför pumptracken.Kung_Gustaf sa:TM sa:Sist jag var i jbp så körde jag bara mellandroppet som är jättesnällt. Stora är säkert skitlätt med men jag ogillar verkligen ingången.
Mellandroppet? Finns det fler än det på Twist twist (precis före lite för liten) och det i början av lite för liten?
Cuprinol sa:
Bender can fly, but it seems that he has forgotten the landing gear. ;)
TM sa:Sist jag var i jbp så körde jag bara mellandroppet som är jättesnällt. Stora är säkert skitlätt med men jag ogillar verkligen ingången.
Rydell sa:Cuprinol sa:
Undrar hur mycket grejer han skrotat? skulle vara kul att se sträckorna från hans bendurotävling!
fredrik168 sa:Rydell sa:Cuprinol sa:
Undrar hur mycket grejer han skrotat? skulle vara kul att se sträckorna från hans bendurotävling!
Det är nog en del grejer :)
dnleriksson sa:Jenny Rissveds huckar (ok, droppar) ju högre på sin xc än de flesta i den här tråden :-)
https://www.instagram.com/p/BHzcn6ujKyA/
Måste bara få till nån bra bild så ska jag också lägga in en bild här...
EST sa:mossig sten = jobbigt