dnleriksson
Aktiv medlem
Hucktråden
Ser ju duktigt högt ut! Är det det där vansinnigt höga i Hafjell som Mathias87 la ut nån bild från tidigare?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:Låter som ett mysigt dropp. Not.
Vernersson sa:Alltså.....
Jag vet fan inte om denna platsar egentligen men om ett av kriterierna är att man ska skrämma sig själv rejält så är iaf det uppfyllt ;-)
D i U sa:Tufft, hur högt är det?
D i U sa:Aha ok, hade vart skoj å provköra. De ligger inte i Göteborgs trakten eller?
dnleriksson sa:Får väl ge mitt bidrag till den här fina tråden också!
Onödigt högt.
Onödigt dålig känsla i landningen. Resultat - klev av cykeln åt höger och fortsatte rakt in i en tall med axeln och nyckelbenet small med ett ljudligt... ljud? Ska börja jobba på onsdag efter åtta veckor.
Vernersson sa:dnleriksson sa:Får väl ge mitt bidrag till den här fina tråden också!
Onödigt högt.
Onödigt dålig känsla i landningen. Resultat - klev av cykeln åt höger och fortsatte rakt in i en tall med axeln och nyckelbenet small med ett ljudligt... ljud? Ska börja jobba på onsdag efter åtta veckor.
AJ!! :(
Hoppas du har läkt väl.
Och ha så skoj på jobbet nu då :-D
dnleriksson sa:Vernersson sa:dnleriksson sa:Får väl ge mitt bidrag till den här fina tråden också!
Onödigt högt.
AJ!! :(
Hoppas du har läkt väl.
Och ha så skoj på jobbet nu då :-D
Tack! Kan inte ligga på höger sida än (råkade dock vakna så på liggunderlag i tält förra natten... Panikont och kom knappt därifrån...) , men annars funkar väl det mesta som inte är för tungt eller för snabba rörelser. Ska röntga på måndag för att se hur det ser ut. Har iaf haft rätt stekigt veckor med tanke på vädret! Synd att man inte kunnat cykla bara...
Egress sa:Kan kanske inte klassificeras som huck, men lite flygtid syns i dom här klippen i alla fall.
Hoppet vid 12 sek hade jag undvikit länge av nån anledning. Var inte så hemskt som jag inbillat mig.
Shit... du är ju lite galen ändå....Hittade ju denna gamla tråd! Hör passar ju denna bild in?Visa bilaga 553926
Här sitter man hemma och är sjuk, sen hittar man denna tråd av guld! Blir man bara frisk lite illa kvickt så har jag en tanke på ett ställe som kan platsa här! :D
Fin sten med en puckel på slutet...
Om du kikar in i misärtråden ser du att asfalt är fullkomligt livsfarligt. I skogen finns i alla fall mossa att landa i. ?Häftiga bilder, jag som bara cyklar på plan asfalt begriper inte att ni ni vågar hoppa sådär.
Har ni med er plåster och gipsvagga på era turer? ifall att... ?
Du kan ju be EST berätta hur det såg ut när han röntgade bröstkorgen i höstas. ?Häftiga bilder, jag som bara cyklar på plan asfalt begriper inte att ni ni vågar hoppa sådär.
Har ni med er plåster och gipsvagga på era turer? ifall att... ?
Vadå bara sex gamla revben som var av jag trodde eder var två å resten kanske spruckna så hon var så till sig att inget var i nån journal eftersom jag inte varit inne nån gång med de att hon glömde berätta att jag spräckt bröstbenet?Du kan ju be EST berätta hur det såg ut när han röntgade bröstkorgen i höstas. ?