Hucktråden

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
Hucktråden
Nej, inte det hoppet.
Det stora hoppet på buldre är ca 1000 gånger värre...+-

Kungens drop har ju en riktig landning som är enorm, den går inte att missa.
Stor dopet är 2-3 gånger högre och längre, med en landning på typ 25 cm....som måste träffas

Senast ändrad:
Hucktråden
Här är Buldredroppt som var avstängt.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    782.7 KB · Besök: 175
Hucktråden
Har åkt & tittat på det där vidrigt läskiga droppet i typ ett år innan jag hade kraschvakt (marr) med mig för ett par veckor sedan.... Då tog jag det för första ggn....

Idag blev det en repris men nu ensam och kameran som enda "vittne"...
Det ÄR en pulshöjare ;)

Hucktråden
Får väl ge mitt bidrag till den här fina tråden också!

Onödigt högt.
20180422_123421.jpg

Onödigt dålig känsla i landningen. Resultat - klev av cykeln åt höger och fortsatte rakt in i en tall med axeln och nyckelbenet small med ett ljudligt... ljud? Ska börja jobba på onsdag efter åtta veckor.

Hucktråden
dnleriksson sa:

Onödigt högt.

Onödigt dålig känsla i landningen. Resultat - klev av cykeln åt höger och fortsatte rakt in i en tall med axeln och nyckelbenet small med ett ljudligt... ljud? Ska börja jobba på onsdag efter åtta veckor.

AJ!! :(
Hoppas du har läkt väl.

Och ha så skoj på jobbet nu då :-D

Hucktråden
Vernersson sa:
dnleriksson sa:

Onödigt högt.

Hoppas du har läkt väl.

Tack! Kan inte ligga på höger sida än (råkade dock vakna så på liggunderlag i tält förra natten... Panikont och kom knappt därifrån...) , men annars funkar väl det mesta som inte är för tungt eller för snabba rörelser. Ska röntga på måndag för att se hur det ser ut. Har iaf haft rätt stekigt veckor med tanke på vädret! Synd att man inte kunnat cykla bara...

Hucktråden
dnleriksson sa:
Vernersson sa:
dnleriksson sa:

Onödigt högt.

Hoppas du har läkt väl.

Tack! Kan inte ligga på höger sida än (råkade dock vakna så på liggunderlag i tält förra natten... Panikont och kom knappt därifrån...) , men annars funkar väl det mesta som inte är för tungt eller för snabba rörelser. Ska röntga på måndag för att se hur det ser ut. Har iaf haft rätt stekigt veckor med tanke på vädret! Synd att man inte kunnat cykla bara...

Hade också en "stekig" sommar för 2 år sedan när jag bröt vänster arm...
Ta det lugnt & fortsätt läka väl, glöm inte bort rehabövningarna sen även när du börjar bli bättre ;)

Hucktråden
Kan kanske inte klassificeras som huck, men lite flygtid syns i dom här klippen i alla fall.
Hoppet vid 12 sek hade jag undvikit länge av nån anledning. Var inte så hemskt som jag inbillat mig.

Hucktråden
Häftiga bilder, jag som bara cyklar på plan asfalt begriper inte att ni ni vågar hoppa sådär.
Har ni med er plåster och gipsvagga på era turer? ifall att... ?

Hucktråden
Du kan ju be EST berätta hur det såg ut när han röntgade bröstkorgen i höstas. ?
Vadå bara sex gamla revben som var av jag trodde eder var två å resten kanske spruckna så hon var så till sig att inget var i nån journal eftersom jag inte varit inne nån gång med de att hon glömde berätta att jag spräckt bröstbenet?
Men det var ju med mc...Å landsväg!

Tillbaka
Topp