Huddinge, Gömmarskogen på söndag 17/2.

da PEF

Aktiv medlem
Tja, på söndag skall jag lotsa runt en nybörjare i skogarna runt Visättra. Han blir nog trött ganska snabbt, så jag tänkte ta ett varv i den lite tuffare Gömmarskogen efter det.
Vi skall ses utanför Capital bike park (bredvid visättrahallen) kl 10:00. Räknar med att han kommer va helt paj vid 12 tiden. Efter det tänkte jag hojja bort till Gömmarn för lite högre tempo.
Man får gärna hänga med i Visättra oxå om man inte har några som helst krav på fart teknik osv.
Om man hoppar visttra och bara vill åka gömmarn så vet jag inte exakt tid och plats, men det löser vi med hjälp av det fantastiska hjälpmedlet mobiltelefon, när det börjar närma sig.
Nån som skall med?

Tja! Är lite intresserad av den där nybörjarcyklingen i början (är inte jättesnabb och dessutom ska åka skidor imorgon). Dock vet jag inte riktigt var träffpunkten är (en liten länk till en karta skulle sitta fint).

MVH
Johan

Känns lite långt borta.. Dessutom får jag se hur benen mår imorgon. Hoppar i alla fall detta och tar troligen en tur på NICK spåret eller i Hellas.

MVH
Johan

Tja.
Det blev ingen mtb för mig, min polare råkade bli full igår så han orkade inte hojja. Jag åkte en lång runda CX istället.
Men jag har åkt de skogarna förr, de e mycket fina kan varmt rekommenderas.

Tillbaka
Topp