Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rydell sa:Hinner inte att se den. Även om jag skulle se den och hinna svänga undan så tycker jag att ägarna kan ta upp skiten.
Luthman Photography sa:Sist vi var ute låg det en hög färsk hästskit ungefär var femte meter. Jag tror att det trumfar hundskiten.
Rydell sa:Nu var det bara cykeln som blev kladdig som tur var. Ser dock ej fram emot den dagen man känner när det slängs upp en varm bajskoka i nacken ?
Lainen sa:För att inte prata om allt MÄNNISKOBAJS!
Jag hade ingen aning om hur mycket folk skiter utomhus förrän min förra hund som var en människobajsrullare upplyste mig om det.
Det slutade med koppel på alla promenader inom 1 mil från civilisationen. För det är bara där man hittar det, inte långt ut i skogen där det inte finns toaletter eftersom jägare och filuftsmänniskor oftast gräver ner skiten.
Men 20 meter från macken eller restaurangen som har gratis toalett, där går det bra att sätta sig att skita.
MEN, det är bedrövligt med hundägare som inte plockar upp efter sig i samhällena. I skogen däremot så låter även jag det ligga kvar om hon inte skiter mitt på stigen.
thomalin sa:Rydell sa:Nu var det bara cykeln som blev kladdig som tur var. Ser dock ej fram emot den dagen man känner när det slängs upp en varm bajskoka i nacken ?
Tar "gärna" skit i nacken alla dar i veckan, bara jag slipper att få skiten i ansiktet/munnen igen ;)