Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cool hoj!Det har varit minusgrader lite granna nu så det är fruset på sina håll. Nu verkar det bli regnväder igen iofs. Vinter i Göteborg kräver skärmar :)
Visa bilaga 525426
Jag tror du får ge dig ut strax igen och uppdatera den där rapporten. ;-)Visa bilaga 525522
Vattnet från förra veckan har sjunkit undan i Ruddalen, bara de permanenta lerpölarna kvar.
Jag ska käka burgare på norra sidan älven ikväll, hoppas det inte fryser på innan midnatt ?
Klarade mig precis. Ni hittar mig i varma handskar-tråden.
Samma här uppe på Guldheden så då är väl pendlingsstråken fixade med. Cyklade iofs både lindholmsallén och avenyn för ca en timme sen och reflekterade inte över väglaget.Cykelbanan här utanför sandades just ??
Japp, får se om gårkvällens regn hann rinna igenom innan det frös på.Blir spännande att se vad som händer vid lite minusgrader i en vecka nu.
Ice-bitte eller episka förhållanden, det är frågan..
Just fan. Det var där jag "gömde" min kvast ?Det får bli dubbdäck fram för min del iaf, tycker det räcker så länge man kör en sträcka man har koll på var det finns risk för is och halka.
Var fö förbi pumptracken vid Frölundaborg och sopade lite så det inte ska vara ett lager is när det fryser nu i veckan. Förhoppningsvis kommer det att vara fortsatt körbart.
Ah, då finns det flera där nu troligtvis. Min (med trasigt skaft) ligger under trädäcket nu enligt uppgift.Just fan. Det var där jag "gömde" min kvast ?
Kan tänka mig detHar man inte dubbdäck idag är man inte rädd om livet :)
Slängde på mina igår, skulle egentligen haft ett par nya men det var totalt slut på XXL! Sålde bra på Black Friday visst.
Och det vill du att vi ska tro på med det användarnamnet? ?Gick fint utan dubb, så många isfläckar var det ju inte….
?Och det vill du att vi ska tro på med det användarnamnet? ?
Ymnigt snöfall i veckan och inga plusgrader i tvåveckorsprognosen, kan bli fint änna.Intressant med rapport från skogen framöver, om det är värt att ge sig ut utan dubb eller om det är isbana. Beror nog på om det låg nån snö som hann halvsmälta och packas ihop eller om det var relativt snöfritt innan det blev minusgrader igen.
Bytet ni däck nu när det blivit snö/is eller kör ni på som vanligt?
Vad tros om skidföret utför i Brudaremossen till helgen? Eller är jag på fel forum nu?
Har en motsvarande Stiga. Maxvikt 50 kg gör användningen ngt begränsad. Har körts i Brudarebacken med framgång.Köp en sån här så är du nästan rätt iaf :)
![]()
The TNGNT Skibike Snowbike with Spinner Cargo MTB Downhill damper
The TNGNT Drift ski bike combines the MTB Downhill with the existing ski bikes that are available. Due to the shape of the model and wide skis, it is also su...www.wintersport4all.nl
Jag kör med mina vanliga 29x2.5" DHF, men visst är man lite sugen på ett par 2.8" eller 3.0" om det skulle få plats i ramen...Bytet ni däck nu när det blivit snö/is eller kör ni på som vanligt?