Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska eventuellt ge mig ut i veckan som kommer och åka lite.Ingen vågat testa föret nu när det smält och frusit igen?
Galning, den där är ju dessutom mycket större irl!Rikligt bra på många ställen i Änggården idag, ffa där folk gått/sprungit/cyklat. Flowstigar såsom Flowiga och Stenflipper (inte så flowig utan snö iofs) var kanon. Inget slask.
.. Och mjuk landning på Eklandakullen.
Visa bilaga 528228
Nja, det där är ju det mindre till höger (sett uppifrån), det andra är ju större (eller har iaf mer sketchy inrun). Jag lyckades dock fota det vi körde så att det ser gigantiskt ut:Galning, den där är ju dessutom mycket större irl!
Körde du droppet på bilden i snö? ?.Nja, det där är ju det mindre till höger (sett uppifrån), det andra är ju större (eller har iaf mer sketchy inrun). Jag lyckades dock fota det vi körde så att det ser gigantiskt ut:
Visa bilaga 528248
Byline: Luftcykel utför 4m (minst) dropp.
:-D
Ja, det är alltså samma som i mitt inlägg ovanför, bara lite olika perspektiv. :-)Körde du droppet på bilden i snö? ?.
Nja, det där är ju det mindre till höger (sett uppifrån), det andra är ju större (eller har iaf mer sketchy inrun). Jag lyckades dock fota det vi körde så att det ser gigantiskt ut:
Visa bilaga 528248
Byline: Luftcykel utför 4m (minst) dropp.
:-D
Det där tror jag iofs går att köra med lågt tryck, så länge man inte har några planer på att svänga efteråt, det är ju mycket av det jag menar kan vara ett problem, att däcksidan (ffa fram,) viker sig om man pressar lite om man har för lågt tryck.Nu förstår jag varför du behöver mer än 1 bar i däcken!
Ah, fast detta vi körde idag är alltså inte det du syftar på, det svåra(re) ligger längre till vänster sett ovanifrån. Men det du menar kan nog vara lättare nu, inrunen kommer ju vara slät tack vare snön. Den tighta passagen mellan träden är iofs kvar. :-)Varje gång jag har råkat hamna på den stigen har jag smugit förbi dropet lite diskret med cykeln på axeln.. sketchy inrun och landning mellan två träd är illa nog även om själva dropet ”bara” är så högt som första bilden förmedlar ?
Det där tror jag iofs går att köra med lågt tryck, så länge man inte har några planer på att svänga efteråt, det är ju mycket av det jag menar kan vara ett problem, att däcksidan (ffa fram,) viker sig om man pressar lite om man har för lågt tryck.
Måste vart dig jag tjötade med på parkeringen förut. Får väl tillägga att rötterna kändes extra galet hala också.Blött men gött är väl en bra sammanfattning. Körde bara Kotten och Pune Forest DH, men båda var fina och Kotten är ju ett av de första spåren som blir okörbara efter regn. Det låg för övrigt ett träd över slutet av Pine Forest så jag flyttade det.
Barnvagnsgick i närheten och skulle tro att det inte är nån snö eller is, däremot rejält blött och mjukt både där och på annat håll (på vissa håll lär det iofs finnas kvar snö/is, men där ..nja.) För min del blir det att skippa skogen imorrn iaf.Någon som vart runt stigarna vid nya varvet under dagen? Tänkte försöka åka dit imorgon och köra den där step upen jag varit sugen på ett tag men lägger ingen tid på att ta mig dit ifall de e isigt å jävligt, då kör jag hellre ägb eller slätta damm.
Ooh var är detta någonstans?
Slottskogsvallen/FrölundaborgOoh var är detta någonstans?
Ja det var fint, dock är det jävligt lerigt där nere så körde mest den svarta/röda i skogen bredvid. Dock is på sista feature, men det är nog borta idag.Någon som vart runt stigarna vid nya varvet under dagen? Tänkte försöka åka dit imorgon och köra den där step upen jag varit sugen på ett tag men lägger ingen tid på att ta mig dit ifall de e isigt å jävligt, då kör jag hellre ägb eller slätta damm.
Men vafan.. Det var ett bra tag sedan det var sabotage senast, surt att det satt igång igen. Får väl bege mig dit på bakfyllan imorgon och fixa lite, om kroppen pallar.. Bra att stenen var kvar iaf, den är en viktig del. :-)Sen verkar någon plockat isär hoppet du pratar om, la tillbaka stenen men behöver mer arbete tyvärr
Fan då! Var iallafall riktigt skoj i ägb i förmiddags, mysigt grått å dimma och knappt nåt folk ute.Men vafan.. Det var ett bra tag sedan det var sabotage senast, surt att det satt igång igen. Får väl bege mig dit på bakfyllan imorgon och fixa lite, om kroppen pallar.. Bra att stenen var kvar iaf, den är en viktig del. :-)
Ja det är tråkigt, hen hade lagt stenen mitt i spåret, ja la tillbaka den men transistion mellan jord-sten vart lite förstörd men borde vara lätt löstMen vafan.. Det var ett bra tag sedan det var sabotage senast, surt att det satt igång igen. Får väl bege mig dit på bakfyllan imorgon och fixa lite, om kroppen pallar.. Bra att stenen var kvar iaf, den är en viktig del. :-)