Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska komma 10mm regn imorgon så vi e nog inte riktigt på peak än :P.Peak misär nu?
gjorde första vurpan på typ ett halvår igår, redigt halt och blött nuPeak misär nu?
Skoj fynd! Det är del av en skjutbana. Man monterade måltavlan i metallställningen och kunde sedan höja och sänka dem. I utrymmet kunde man sitta och markera träffar etc. Användes ofta på långa skjutavstånd. Ställer du dig och tittar rätt till höger i sista bilden så borde du kunna se skjutvallen på kanske 400m avstånd. Idag har man akustiska mål istället som registrerar var skotten träffar och visar det på en skärm hos skytten.Juldagen: Lite Sandsjöbacka idag och lite Kållered. Fortfarande åt det hårda hållet i marken men nu lömskt halt på rötter och hällar. En del tunn is på pölar och surhål.Tror det kommer bli ler-fest om några dagar.
Tacksam över mina tunga 29”, det är lite tröghetsmoment när det totalsläpper när man står upp och bryter.
Undrar också vad detta är för ”byggnad” i Kållered.
Visa bilaga 599833Det var tom märkbart varmare inuti.
Visa bilaga 599832
Lika bra att gå all-in och välja det lerigaste området i Göteborg? :-)Sandsjöbacka
Får skylla på Sportson, hakade på deras ride — vad gör man inte för en burgare efteråt. Sandsjöbacka var onekligen ett rätt modigt val i december, men å andra sidan var det lika blött när jag var där i typ augusti här om året.Lika bra att gå all-in och välja det lerigaste området i Göteborg? :-)
(Nu får vi se om någon blir upprörd och kommenterar att det inte alls är lerigt om man häller sig uppe på ljungåsen...)
Snöblandat regn nu.Peak misär nu?
Nytt år, nya möjligheter!Snöblandat regn nu.
Snöblandat regn nu.
Trailforks kallar stigen ”Vita Löparstigen” men jag är inte hundra; jag cyklade lite random just där och har aldrig varit där innan.Vart i Kållered är detta? Sandsjöbacka?
Tackar. Skönt att klämma in lite finväderscykling mellan monsunregnen..Fin bild!
Rapport någon?
Snöröjarens kvalificerade (om det nu finns sådana) spekulation utifrån tidigare erfarenheter:Visa bilaga 601877
Kan man hoppas att vinterns regnkvot är fylld efter efter detta?
Se det positivt, det blir ju ljusare för var dag som går.Asså vafan?
Visa bilaga 602672
För att vi ska älska sommaren sen när den väl kommer. Ju mer skit vi får stå ut med, desto gladare blir vi sen!Kan någon påminna mig varför vi bor här?
Tänkte förra våren att just det ja det är ju därför vi bor här. Men det räcker fan inte, jobbar på att flytta härifrån nu :DKan någon påminna mig varför vi bor här?
Maxxis x Göteborg & Co collab?Visa bilaga 602742
Vad tror ni?
Fett för Göteborgsväder inhandlat.
Visa bilaga 602741
lite bakom end caps bara när jag ändå byter lager.Lycka till att få bort det från... Allt.