Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Johan A sa:Den största utmaningen är nog om de går in under bromsarna. Min Tarmac tar 27mm på håret.
Igino Cazzola sa:TS: Vad skall du använda för bromsar?
http://happyride.se/forum/read.php/1/2889123landen sa:Har några olika att välja på, men blir nog nya. Kikar på FSA nu...Igino Cazzola sa:TS: Vad skall du använda för bromsar?
Har dock ett udda kabeldrag och funkar helst med 4700/5800/6800/7900 -brifters.eketjall sa:Shimano 105, 5800 bromsar är specade för 28mm har jag för mig.
emmer sa:Även nyare Red tar högre/bredare än äldre Red.
Tror en bra fingervisning är ungefär vilken frigång du brukar behöva runt beläggen för att inte fälgarna ska "skrapa i" när man bryter uppför. Det är ju iofs inte på exakt samma punkter (om du inte har aerobroms bak). Men man kan nog på god grund anta att runt vevpartiet är det så styvt det blir :-)landen sa:är nu mest ute efter något riktmärke för vad som är minimum utrymme på varje sidan när däcket är monterat för att ta höjd för flex i ramen.
7900? (menar du kanske 9000?)emmer sa:Har dock ett udda kabeldrag och funkar helst med 4700/5800/6800/7900 -brifters.eketjall sa:Shimano 105, 5800 bromsar är specade för 28mm har jag för mig.
Är man för göteborgsk om man svara "-Da" på det?Igino Cazzola sa:7900? (menar du kanske 9000?)emmer sa:Har dock ett udda kabeldrag och funkar helst med 4700/5800/6800/7900 -brifters.eketjall sa:Shimano 105, 5800 bromsar är specade för 28mm har jag för mig.
Är det det vi Tokholmare kallar Duh?emmer sa:Är man för göteborgsk om man svara "-Da" på det?Igino Cazzola sa:7900? (menar du kanske 9000?)emmer sa:Har dock ett udda kabeldrag och funkar helst med 4700/5800/6800/7900 -brifters.eketjall sa:Shimano 105, 5800 bromsar är specade för 28mm har jag för mig.
och ska man följa det så får man ju nästan vara glad om man får plats med ekrar :-)ISO sa:4.10.2 Wheel/tyre assembly – clearance
Alignment of the wheel/tyre assembly in a bicycle shall allow not less than 4 mm clearance between the tyre or the rim and any frame or fork element or a mudguard and its attachment bolts.
Stervelo sa:Det är svårare med frigång mot belägg när du har bromsen vid vevhuset, hjulet rör sig MER där än vid sadelrörsbryggan.