Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WSMC sa:Har du kollat lediga tider i Falun....Langingen får väl din bättre (cykel)hälft fixa.....:)ohellstrom sa:Jag ser att jag nämnts redan ;)
Om man justerar förutsättningarna, dvs tempocykel, inomhus, langning, ny cykel i händelse av defekt etc så tror jag bestämt att jag skulle kunna cykla en bit över 700 iallafall.
Edit: taktiken skulle bli samma som Strassers - extremt lite paus.
Går nog att få tag på danskar som röker jazztobak istället. Men jag tror det nog sänker motivationen. Men å andra sidan så kan det ju öka kolhydratsintaget :)GoranS sa:Just cigarettrök tror jag dock snarast har en negativ inverkan på resultatet.
https://happyride.se/forum/read.php/1/2514635/2515816Scottår sa:Någon som cyklat 2 varv efter varandra
runt Vättern ännu? Det borde vara möjligt under 24 h.
Alla ursäkter för att slippa VR är bra ursäkter!NLC sa:Spontant tänker jag att kombinationen av egen trötthet och tusentals med(?)cyklisters varierande opigghet skulle innebära en oproportionerligt stor risk för incident för att det upplägget skulle vara intressant som uppladdning. Fast egentligen är det nog bara en dålig ursäkt från min sida att slippa VR
Mittåt. Mot Ballerup!Jocke77 sa:WSMC sa:Har du kollat lediga tider i Falun....Langingen får väl din bättre (cykel)hälft fixa.....:)ohellstrom sa:Jag ser att jag nämnts redan ;)
Om man justerar förutsättningarna, dvs tempocykel, inomhus, langning, ny cykel i händelse av defekt etc så tror jag bestämt att jag skulle kunna cykla en bit över 700 iallafall.
Edit: taktiken skulle bli samma som Strassers - extremt lite paus.
Det är nog bättre att han kollar lediga tider i Ballerup eftersom han bor i närheten. Sen är velodrom i Falun inte så snabb pga av de skarpa kurvorna, ska man ändå hålla på i 24h är det lika bra att ha optimala förutsättningar :-D
Lite osäker, men visst hade Strasser support va?Fjärdebrunn sa:700, en bra dag med få stopp och ett litet tight gäng på max 4 cyklister. Kanske lite mer än riktigt bra dag.
Unsupported?
ohellstrom sa:nästa gång :-)
Överlåta excel till en som gör det mesta för att undvika att behöva använda det? Hm, undrar om det är en så klok strategi. ;-)ohellstrom sa:För illa, jag som litade på att gruppens mest meriterade akademiker skulle kunna hantera excel. Jag tror jag överlåter det momentet till GoranS nästa gång ;)
Henrik_E sa:https://happyride.se/forum/read.php/1/2514635/2515816Scottår sa:Någon som cyklat 2 varv efter varandra
Ganska säker på att jag skulle se det som en rätt rejäl utmaning:)Scottår sa:Henrik_E sa:https://happyride.se/forum/read.php/1/2514635/2515816Scottår sa:Någon som cyklat 2 varv efter varandra
Attans. Då är det ingen utmaning.
När kör du?bigmollo sa:Jag har kört 60 mil på 22 timmar solo så 70 mil borde ju inte vara omöjligt.
Måste man vara med om man skrivit i tråden?GoranS sa:När kör du?bigmollo sa:Jag har kört 60 mil på 22 timmar solo så 70 mil borde ju inte vara omöjligt.
Om inte på själva cyklingen, så iaf med langning, cykelmek, publik, sponsor eller något annat valfritt uppdrag:)Hasse#7 sa:Måste man vara med om man skrivit i tråden?GoranS sa:När kör du?bigmollo sa:Jag har kört 60 mil på 22 timmar solo så 70 mil borde ju inte vara omöjligt.
Pax för rollen som överanalyserande skrivande reporter med snustorra sifferrika alster som specialitet. Har fuskat lite i den branschen på ett konstigt cykelforum genom åren. Kanske kan vara en merit i sammanhanget .... eller inte!?WSMC sa:Om inte på själva cyklingen, så iaf med langning, cykelmek, publik, sponsor eller något annat valfritt uppdrag:)Hasse#7 sa:Måste man vara med om man skrivit i tråden?GoranS sa:När kör du?bigmollo sa:Jag har kört 60 mil på 22 timmar solo så 70 mil borde ju inte vara omöjligt.
Hasse#7 sa:Måste man vara med om man skrivit i tråden?GoranS sa:När kör du?bigmollo sa:Jag har kört 60 mil på 22 timmar solo så 70 mil borde ju inte vara omöjligt.
hm sa:På gubbängens ip finns det numera en asfalterad rundbana ca 400m lång 10m bred och lätt doserad.
Jag kan öppna upp cafet och sälja öl till publiken om någon annan cyklar och räknar varven ...
Fjärdebrunn sa:hm sa:På gubbängens ip finns det numera en asfalterad rundbana ca 400m lång 10m bred och lätt doserad.
Jag kan öppna upp cafet och sälja öl till publiken om någon annan cyklar och räknar varven ...
sådärja, kan vi få upp skåningarna?
Anton, Krabbe, MarcusS, Kitz mfl the race is on!
:)
ohellstrom sa:Men, det kan väl knappast vara optimalt att dundra igenom de där svängarna med så pass svag dosering?
Kör man utomhusbana skulle man hellre ha en kort, lättåkt slinga på nån landsväg utan trafik.
Fjärdebrunn sa:hm sa:På gubbängens ip finns det numera en asfalterad rundbana ca 400m lång 10m bred och lätt doserad.
Konkret sa:Fjärdebrunn sa:hm sa:På gubbängens ip finns det numera en asfalterad rundbana ca 400m lång 10m bred och lätt doserad.
Är väl bättre att folk åker söderut där det faktiskt finns en vettig utomhus velodrom?
https://happyride.se/2016/11/07/sveriges-enda-utomhusvelodrom-har-fatt-ett-rejalt-ansiktslyft/