Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nästan som att fråga vad du tjänar.
5 som rullar.
En i hallen (pendlaren), en på väggen i sovrummet (vintage racer), en på väggen i vardagsrummet (racern) och en på landet (MTB)Ni som har fler än tre, hur bor ni och var förvarar ni dem om ni bor i lägenhet?
Ni som har fler än tre, hur bor ni och var förvarar ni dem om ni bor i lägenhet?
Eller ska man se dom som en bikt. Här kan du erkänna hur många det verkligen är utan att bli dömd :)Nästan som att fråga vad du tjänar.
5 som rullar.
Nu ytterligare en, direkt från stallet.Racer, cross/gravel, fs, wattbike, pendlare
5 (racer, touring, 2 MTB och en gubb), plus 4 ramar (två FS). Har dock kommit fram till att jag i teorin klarar mig med 3 (plus en gubb). :)
...11-ish.
3: racer Canyon F8, mtb On-One Inbred, pendlarhärke Surly Crosscheck + ½ fint racervrak i källaren
6. Men borde ha 9 ungefär.
Edit: glömde en
Det är här nånstans man är, och inte vill bli utpekad som missbrukare.fasen måste man ha koll på alla cyklar man har ;) tror ja e uppe i 17 brukbara o kommer inte ihåg om de är 3 eller om de är 4 kompletta projekt nerplockade i delar
fasen måste man ha koll på alla cyklar man har ;) tror ja e uppe i 17 brukbara o kommer inte ihåg om de är 3 eller om de är 4 kompletta projekt nerplockade i delar
Mina tre heter Blue Steel (stålgravel), Yonny (Canyon mtb) och Kåålio (kolfiberräser).Sju stycken. Och alla har egennamn!
nejdå de är alltid en för lite ? den jobbigaste biten e nog att övertala frugan när man bara måste ha en till17 till en själva är mycket!
Ingen nämner cyklar i familjen. Vi har 17 total: 6 är mina, frun har 5 och sonen också 5 och vi har en vikcykel som alla kan använda. Men det är peak-cykel för oss. Två ska säljas. 15 är stabila antalet, tror jag ...
Mina tre heter Blue Steel (stålgravel), Yonny (Canyon mtb) och Kåålio (kolfiberräser).
De andra två familjemedlemmarna när inte samma personliga relation till sina cyklar..
Vi har en folkabuss med. Busster.
Men det där är en hyfsat rättvis fördelning ??nejdå de är alltid en för lite ? den jobbigaste biten e nog att övertala frugan när man bara måste ha en tillå andra sidan har hon slutat fråga va dom kostat och jag har slutat fråga vad hennes klädes sko väsk o sminkkostnader är
alla har vi våra olika laster ??