Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Stannat så smått någonstans mellan 550 och 600 mil för det är ju lite löjligt att mäta CX-snurror och vägturer över några få mil blir det inte många nu :-)
Pendlingen knatar på med 1,5+ mil om dagen och är väl runt 300-350.

Hur många mil i år?
851 träningsmil loggade samt ca 200-250 pendlingsmil (ej loggade)

Har hamnat in en jävla svacka. Min första säsong på LVG och har väl kört lite väl hårt och mycket. Kände i slutet av Sep att kroppen var SLUT. Gissar att det är klassiskt som nybörjare.

Har så smått börjat träna igen och det går okej! Några kilo tyngre som ska bort.

Målet är 1000 LVG mil och jag börjar inse att jag kanske inte kommer nå dit vilket känns surt.

Hur många mil i år?
Bara blivit 75 mil exkluderat cykling till annan träning vilket nog är ca 100 mil men det är ju inte träning så det räknas inte. Har för många andra träningsformer som ska hinnas med. Framförallt kajakpaddling som tar mest tid på sommaren men även en del löpning.
Brukar ha mål om minst 100 mil men när man läser här är det ju nästan löjligt lite =P.

Hur många mil i år?
13024km än så länge, överansträngning i knät på semestern la sordin på lvg cykeln, så jag gnetar mest pendlare nu. Målet på 15000 är dock inte helt omöjligt, men det tidigare pb på 11023 är ju taget, så allt är ju en förbättring =)

Hur många mil i år?
Mmmmmuffins.

Idag är det 6169 km. Hur ofta ska man uppdatera? =)

Idag slog faktiskt pilarna över från rött till grönt på strava jämfört mot förra året.
58255 höjdmeter, inte så illa ute på skånska platten ;)

Hur många mil i år?
Raggamuffin sa:
Mmmmmuffins.

Idag är det 6169 km. Hur ofta ska man uppdatera? =)

Idag slog faktiskt pilarna över från rött till grönt på strava jämfört mot förra året.
58255 höjdmeter, inte så illa ute på skånska platten ;)

Du måste verkligen letat höjdmeter :)
Det är lika många per km som jag har med 5-6 veckors cykling i alperna, Sierra Nevada och på Mallorca inräknat.

Hur många mil i år?
9489km, 114820höjdmeter och 537timmar. Inte blivit många timmar på landsvägscykeln, i princip bara endurosläden och bekväma pendlarcykeln.

Endast GBG och omnejd.

Hur många mil i år?
Veloviewer2016_NLC.png

Hur många mil i år?
794,4 km just nu, men med två jobbdagar kvar i år finns det gott hopp om att spräcka nästa hundramilagräns. Det räcker de facto ganska precis att cykla en dag till ToR jobbet (med 2km marginal).

Hur många mil i år?

Vilket trevligt sätt att se statsen på!

5x upp för mount everest och 562km. Gissningsvis runt 700 om inte axeln hade opererats.
Kom dock bara till Ouagadougou, Burkina :)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp