Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ändå lockar den här tråden …Jag har lärt mig trivsel-cykla. Inga mätningar.
Vem gör inte det, t,ex att cykla i par men en tvåpetare i 52 mil...Jag har lärt mig trivsel-cykla. Inga mätningar.
Det behöver inte vara en motsättning mellan mätning och trivsel. Jag skulle tro att många randoneurer ser cyklingen som en livsstil som de trivs med och kanske till och med älskar. Vi mäter alltid sträckan, det är till och med så illa att vi kallar våra sträckor efter längd. För mig och många andra randonneurer så cyklar vi år efter år bestämda sträckor och älskar det. Jag har full förståelse för att bara cykla. Gör det ofta men en utmaning är svår att motstå. Önskar dig allt gott i din trivselcykling och gläds med dig att du har hittat det som funkar för dig. Gillar även att du vill dela med dig.Jag har lärt mig trivsel-cykla. Inga mätningar.
Blir rätt många pass dock. Inte illa efter 12 års uppehåll.Efter ett litet uppehåll på ca.12 år så blev det 236,5 landsvägsmil.
Jag har mao. blivit äldre och bekvämare av mig och kör mest 2-3 mil/pass.
Bara att öka till nästa år.
Troligtvis fortfarande under 100 mil?Exakt 95 hittills, blir totalt 100 mil imorgon. Riktigt dåligt för att ha varit i värmen hela månaden.
Har du gått i ide ???Troligtvis fortfarande under 100 mil?
Jepp, jag och feber och positivt test för 3e ggn?Har du gått i ide ???
Gravid?Jepp, jag och feber och positivt test för 3e ggn?
När du säger det så?Gravid?
Följer upp detta med att i år ha avslutat de sista 20 milen av 60 på bara en växel.Vem gör inte det, t,ex att cykla i par men en tvåpetare i 52 mil...
Ja, 50 mil på en månad är väl tillräckligt chill för att det ska krypa i kroppen eller?Följer upp detta med att i år ha avslutat de sista 20 milen av 60 på bara en växel.
Och konstaterar att dagen till ära nåddes exakt samma YTD (17538 km) som hela 2018 vilket var min tidigare toppnotering. Ska man då satsa på 18000 jämnt eller nöja sig med mindre för att få ett enklare mål att nå/slå nästa år ?
Den var faktiskt kul, var hittar man den?Ja, 50 mil på en månad är väl tillräckligt chill för att det ska krypa i kroppen eller?
Antar att du sett detta inlägget???
Visa bilaga 669154
Ser ut som en viss grupp på fejjan…Den var faktiskt kul, var hittar man den?
"Vi som älskar landsvägscykling" på FBDen var faktiskt kul, var hittar man den?
har skickat en förfrågan om medlemskap .."Vi som älskar landsvägscykling" på FB
Gå inte i taket bara.har skickat en förfrågan om medlemskap ..
Lycka till. Det är inte roligare än att hänga här.har skickat en förfrågan om medlemskap ..
Nä, får börja cykla på riktigt istället :)Lycka till. Det är inte roligare än att hänga här.