Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
0 mil jag oxå, coolt att för en gångs skull ha tränat lika mycket som alla andra?
Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön. Plus vansinnesturen med struten då. Den är iofs lika jobbig som ett högt berg på GC. ?

Hur många mil i år?
Cyklade åtminstone 18 km förra året (i går). I svenskt midsommarväder.
IMG_2096.jpeg

Hur många mil i år?
Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön.
Godmorgon Hasse! Missade du fyrverkerierna i natt? ?

(Att glömma årsskiftet och posta om hur många mil i år man kört är en happyklassiker varje första januari. ?)

Hur många mil i år?
Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön. Plus vansinnesturen med struten då. Den är iofs lika jobbig som ett högt berg på GC. ?
Men jag har också cyklat 0 mil. I år alltså! ;)

Hur många mil i år?
Noll mil och lär så förbli fram till dess att våren börjar göra sitt intåg.

En halvtimmes trampande inomhus gick dock in på kontot årets första dag.

Hur många mil i år?
Målet 2023 va att cykla fler mil än jag kört med bilen ✅ på den, blev 835mil på cykeln mot 658mil med bilen...andra målet va 1000mil men det kanske blir 2024 målet ist då kroppen varit seg som fan från sep och året 2023 ut...

Hur många mil i år?
15plus 15km men man borde räkna tid istället nästan tre timmars långsam vinglig halkig pendling blev det , lågintensivt var det iallafall och det kanske är bättre för mig som har några extrakilon att ta av , beach 2028 here we come?

Hur många mil i år?
25 mil renodlad cykelträning på landsväg har det blivit i år.

Ovanpå det lite MTB med min 7-åring.

Sen har vi ingen bil, så det blir en del transportcykling. Kanske 3-4 mil/vecka?

Hur många mil i år?
A är det dags för halvårsbokslut?

Lvg-cykeln 219 mil
Gruscykeln 78 (innefattar en del pendling på den i vår)
Pendlaren 41 (den är fortfarande i vintermode.. får ta tag i snart)
Inomhus: 306 Z-mil

Hur många mil i år?
Ca 200 mil vilket inte är något att hänga i granen som så.

Men ska jag vara ärlig skulle man skruva upp det ett par gånger så tror jag inte man ska ha flera barn, hus, hund osv

Man får vara nöjd med det lilla som flickan sa

Tillbaka
Topp