Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men fler än om en timme!?Vet inte, men tyvärr alldeles för få.
Över?! Du är inte klok! Överträning och skador kommer att komma som ett brev på posten med ett så galet och överambitiöst träningsupplägg.0 mil i år, siktar på något över den siffran
Då ligger vi helt jämnt nu!0 mil i år, siktar på något över den siffran
0 mil jag oxå, coolt att för en gångs skull ha tränat lika mycket som alla andra?0 mil i år, siktar på något över den siffran
Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön. Plus vansinnesturen med struten då. Den är iofs lika jobbig som ett högt berg på GC. ?0 mil jag oxå, coolt att för en gångs skull ha tränat lika mycket som alla andra?
Godmorgon Hasse! Missade du fyrverkerierna i natt? ?Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön.
Men jag har också cyklat 0 mil. I år alltså! ;)Jag trodde jag hade minst med mina kanske 100. Bortsett då från de olyckliga som skadat sig eller dragit på sig nån skit. Enda kvittot jag har på någon som helst insats är Dalahästen från Siljan-Orsasjön. Plus vansinnesturen med struten då. Den är iofs lika jobbig som ett högt berg på GC. ?
Jag har gjort exakt så. ? Kan endast motivera missen med att fyrverkerier här är på kraftig tillbakagång. Fler som visar hänsyn mot djur, eller bistert ränteläge.Godmorgon Hasse! Missade du fyrverkerierna i natt? ?
(Att glömma årsskiftet och posta om hur många mil i år man kört är en happyklassiker varje första januari. ?)
Nu har jag börjat oroa mig för första April redan. Året började ju rätt naivt. ???Godmorgon Hasse! Missade du fyrverkerierna i natt? ?
(Att glömma årsskiftet och posta om hur många mil i år man kört är en happyklassiker varje första januari. ?)
Jag har gjort exakt så. ? Kan endast motivera missen med att fyrverkerier här är på kraftig tillbakagång. Fler som visar hänsyn mot djur, eller bistert ränteläge.
Så ser typ min Strava ut med....fy fan varit seg och trött i kroppen sen september. Snittade 220km i veckan fram till september.Man kan ju nästan tro att det hände nått i september. Nästa år då jävlar skall jag komma tillbaka starkare än någonsin ?
Visa bilaga 673289
Jag rekommenderar att du sänker årssnittet för antal vurpor per mil framöver om du tänker dig liknande cykeldos som i fjol!730 mil cykel 2023. I år 7,4 mil (inkluderar en vurpa).
Cykling är väl ute?Hmmm, räknas mil på trainern eller inte? ? ?
Knappast om man kör >1000 mil/år heller!Cykling är väl ute?
En inställd spelning är ju också en spelning.Hmmm, räknas mil på trainern eller inte? ? ?
En inställd cykel är också en cykel.?Hmmm, räknas mil på trainern eller inte? ? ?