Medräknat all cykling (inkl Zwift & pendling), löpning + några golfrundor.
Inte helt enligt plan, operation mot dubbelsidigt ljumskbråck i början av året, en covid sväng efter Vätternrundan samt att tyvärr hälsan för min 84 åriga mamma vacklat, hon bor inte i Stockholm...
För oss "hårdingar" (obs: skämt) som kombinerar discipliner blir det kanske lite orättvist med löpningen som ju inte ger så mycket loggad tid som tex cykling men ändå en nog så tuff disciplin... (om inte tuffare). Även relative effort och fitnessvärdena (tex belastningskurvorna i Strava) tar en del stryk om man löptränar mycket (i jämförelse med långa rundor på cykeln).

Å andra sidan loggas en del gratistid genom golfen...

Andra promenader förutom golf loggar jag iofs aldrig i Strava.
Åldern kan jag också tycka är
lite intressant i dessa sammanhang, själv är jag strax 55. Min plan är egentligen att vara snabbare än så många "ungdomar" som möjligt, men det är tyvärr svårt.
Angående träning med smarttrainers generellt tex Zwift och att inte räkna med mil eller inte i dessa redovisningar så tycker jag det personligen är skit i samma, man kan väl få göra hur man vill? Tyvärr är rapport/filtreringsfunktionerna i Strava mycket dåliga, själv orkar jag inte hålla på att filtrera ut det hela här. För hårda intervallpass och liknande blir det ju inte så mycket gratismil. Däremot för malande distanspass med lägre ansträngning är det
avsevärt enklare att logga ex antal mil i Zwift vs utomhus,
en mycket kraftig skillnad. Med detta sagt så tycker jag ändå att smarttrainers, Zwift etc är en exceptionellt bra träningsform och flexibiliteten det ger i sin personliga träning är helt outstanding. Tycker att det är jäkligt fjantigt att se ner på olika träningsformer (doftar jante lång väg). Målet för många (förutom kanske renodlade trivselmotionärer) är väl ändå att bli så bra och så vältränade som möjligt (efter egna förutsättningar samt tid) men vägen dit kan variera?