Hur ofta kör ni omkull ??
erpkrap skrev:
-------------------------------------------------------
> Värktabletter ja...
> Tror jag har nån Citadon hemma, sen har jag
> dessutom
> nån Voltaren-variat, Diclofinax tror jag den
> heter. Funkar det, snälla... aj!!
> Om det kommer att göra ondare och ondare ett bra
> tag framöver så funderar jag på
> att ringa chefen och säga att jag måste kurera
> mig. Funkar kuren maltwiskey och
> voltaren?? Lite väl farligt kanske.
Diklofenak (inkl. diverse olika stavningar) och Voltaren tar ner svullnaden och lindrar på så sätt smärtan. De kan dessutom kombineras med vanliga Alvedon för att få mer smärtlindring. Det blev jag ordinerad av läkare nyligen så det är ok.
Citodon och andra starka värktabletter ska man dock vara mycket försiktig med att kombinera med annat om man inte vet vad man gör. Vissa kombinationer kan leda till andningsstillestånd och andra otrevligheter. Inget man ska göra utan att rådfråga läkare alltså!
-------------------------------------------------------
> Värktabletter ja...
> Tror jag har nån Citadon hemma, sen har jag
> dessutom
> nån Voltaren-variat, Diclofinax tror jag den
> heter. Funkar det, snälla... aj!!
> Om det kommer att göra ondare och ondare ett bra
> tag framöver så funderar jag på
> att ringa chefen och säga att jag måste kurera
> mig. Funkar kuren maltwiskey och
> voltaren?? Lite väl farligt kanske.
Diklofenak (inkl. diverse olika stavningar) och Voltaren tar ner svullnaden och lindrar på så sätt smärtan. De kan dessutom kombineras med vanliga Alvedon för att få mer smärtlindring. Det blev jag ordinerad av läkare nyligen så det är ok.
Citodon och andra starka värktabletter ska man dock vara mycket försiktig med att kombinera med annat om man inte vet vad man gör. Vissa kombinationer kan leda till andningsstillestånd och andra otrevligheter. Inget man ska göra utan att rådfråga läkare alltså!