Hur seriösa är de stora märkena egentligen ?
1) Leo berättar i tråden om Specilaced Vs Scott genius om att gaffeln på Scotten saknar svensk representation. Det innebär att du är tvungen att skicka den utomlands när det är dags för service om du nu inte vill/kan serva den själv.
Undrar om det är någon från Scott svenska som berättar detta för sina handlare och om slutkonsument får denna överraskning efter ett år. Hur nöjd konsument är denne då ?
Alltså hur i helvete allas djävlar glödheta kan man göra på detta vis ? Helt obegripligt.
För mig som nybörjare kan man väl klart säga att köpsuget dämpas enormt.
2) Cannondale - detta stora fina bolag (trodde jag) med rätt schyssta prylar. Men osedvanligt dyra. Har rea på sina 04 modeller innan 04 säsongen riktigt har startat.
Hur kul kan det kännas månntro för de handlare som just fått in sina cyklar?
Hur känns det för de tappra konsumenter som var först ut. Kanske får vänta på leverans för att upptäcka att första rean kommer innan cykeln ens har hunnit bli dammig.
Jävla skit skulle jag vilja säga och från mig får de aldrig en fullprishoj köpt det är då helt klart.
Finns det månne fler exempel och skall det egentligen få vara så här ?
Undrar om det är någon från Scott svenska som berättar detta för sina handlare och om slutkonsument får denna överraskning efter ett år. Hur nöjd konsument är denne då ?
Alltså hur i helvete allas djävlar glödheta kan man göra på detta vis ? Helt obegripligt.
För mig som nybörjare kan man väl klart säga att köpsuget dämpas enormt.
2) Cannondale - detta stora fina bolag (trodde jag) med rätt schyssta prylar. Men osedvanligt dyra. Har rea på sina 04 modeller innan 04 säsongen riktigt har startat.
Hur kul kan det kännas månntro för de handlare som just fått in sina cyklar?
Hur känns det för de tappra konsumenter som var först ut. Kanske får vänta på leverans för att upptäcka att första rean kommer innan cykeln ens har hunnit bli dammig.
Jävla skit skulle jag vilja säga och från mig får de aldrig en fullprishoj köpt det är då helt klart.
Finns det månne fler exempel och skall det egentligen få vara så här ?