Hur skapar jag pass för Wahoo, Garmin?

landen

Aktiv medlem
Vill få in förprogrammerade pass i Whaoo och gärna Garmin med. Vad har jag för möjligheter, viktigt att jag kan få ut det som en fil då vi är fler som vill dela passen.
Har testat via Training Peaks som har en ganska vedervärdig "builder" för pass online, men hittar inget sätt att ladda ner själva filer därifrån.

Har även testat Todays Plan som Wahoo rekommenderar, men hittar inget om hur jag skapar ett eget pass där.

Finns det andra alternativ?

Finns ju en stor knapp för export till Garmin på Trainingpeaks. Annars kan du skapa filer direkt i Garmin Connect online.

Jag vill kunna lagra passen på en Google Drive så andra med Garmin eller Wahoo kan tanka in passen i sina enheter. Så en export till Garmin-knapp hjälper mig inte, då jag inte har en Garmin. Har endast Wahoo Elemnt Bolt.

Vart finns export-knappen, detta är vad jag ser i Training Peaks.

Skarmavbild2019-01-29kl.15.36.09.png

Aha min free trial hade gått ut, förklarar varför den funktionen hade fallit bort. Problemet kvarstår dock med Training Peaks som editor, finns det andra alternativ?

Du borde kunna göra workouts i Golden Cheetah, innan jag skaffade Zwift så gjorde jag mina i TP och exporterade dom till GC som styr min trainer.

Annars är ERG ett vanligt filformat för träningsfiler, kolla om du hittar ett gratisverktyg för att skapa såna.

Tillbaka
Topp