Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska kanske sälja mina hjul till en kille i sthlm. Hur skickar jag dom bäst? Dom tar en del plats och är ju rätt känsliga, hur ska jag bäst för packa det , och vad kostar frakt på ett ungefär?
i en kartong, så brukar de levereras från leverantör så det bör ju vara välbeprövat. Pris beror på vikt och volym på http://www.posten.se finns prisuppgifter och uppgifter om postförskott mm
Brukar sitta en svart plastbricka med en pigg i navet istället för snabbkopplingen.
För att de inte ska sticka hål på kartongen antar jag. Borde väl funka med att tejpa dit
en liten platta av något hårt också antar jag.
/M
Hur går det till rent praktiskt med bussgods?
Hart lämnar man de paket man vill skicka, vart i gbg-området? Verkar som sagt billigt , men hur funkar det med erskättning m.m?
Ska man skicka hjul i två separata kartonger eller går det bra med en och mycket embalage?
försök fixa en hjulkartong.
jag fick mina hjul i en sådan.
en kartong med fack i, ett för varje hjul.. det bästa och jag vet att mavic levererar hjul i sådanna så du borde kunna få tag på dessa av någon som säljer mavichjul över disk då man knappast tar dem i kartong då.