Grusgrinder
Aktiv medlem
Hur var din cykelträning idag?
Har fixat trainerstrulet nu, (tror jag, ska testa ett riktigt pass imorgon förhoppningsvis) och har inte cyklat sen den 14/12, så börjar bli dags. Har även fixat så jag nu kan ha mywhoosh på min dator, istället för mobilen som jag hade tidigare, blir nog ett lyft.
Har även gjort ett RAGDE-test idag, fast jag körde halva distanser för att känna på de olika delarna. J**lar vad jobbigt det var.
Ett helt RAGDE-test är följande:
5 km löpning på löpband. 10% lutning
2 km rodd i roddmaskin
5 km stakmaskin
Jag körde halva av ovan skrivna distanser, på en tid som jag är ganska nöjd med, men det är inte där jag vill vara.
För min del har det mest blivit mycket gym, och även lite löpning senaste tiden. Jag känner att min träning går framåt i bra takt.
Har även gjort ett RAGDE-test idag, fast jag körde halva distanser för att känna på de olika delarna. J**lar vad jobbigt det var.
Ett helt RAGDE-test är följande:
5 km löpning på löpband. 10% lutning
2 km rodd i roddmaskin
5 km stakmaskin
Jag körde halva av ovan skrivna distanser, på en tid som jag är ganska nöjd med, men det är inte där jag vill vara.
För min del har det mest blivit mycket gym, och även lite löpning senaste tiden. Jag känner att min träning går framåt i bra takt.