Der Kaiser
Aktiv medlem
Hur var din cykelträning idag?
Ja. Det är trevligt med sällskap men känns som fusk...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det är trevligt med sällskap men känns som fusk...
Precis vad jag ville höra som alltid kör solo ;-)Ja. Det är trevligt med sällskap men känns som fusk...
Yepp, om man inte räknar ens inre demoner?
Fullt sjå med dem idag i motvind och 8 grader.Yepp, om man inte räknar ens inre demoner?
Rosenhill? Bara fika?Visa bilaga 765217
100 km, fika i Rosenhill.
Cykla bredvid varandra om det går? Snacka?Ja. Det är trevligt med sällskap men känns som fusk...
Solo?
Ja.
Hoppas det rättar till sig snarast möjligtIngen träning idag pga magmuskelbristning pga situps igår. Klev ur sängen i morse och det kändes som nån högg en kniv i magen. För 40 år sedan 12 mil blåst 6 grader och 480 mil ute dags dato. Det kommer att ge resultat två veckor senare.
Åh…ser fram mot att inte jobba.65 km. Kortbrallor och långärmat. BMI på 26, måste göra något åt det. Fyra veckor till pension, då jävlar.
Visa bilaga 766558
Jag jobbar på övertid. Fyller 68 i höst. Sommarjobbade 1971-75, därefter två yrkesutbildningar och fem olika arbetsplatser. Sommarjobbade lite före -71 också. Gallrade betor och plockade jordgubbar hos morfar.Åh…ser fram mot att inte jobba.
Nu får man se till att åren går fort, så man kan gå i pension snart!
Jag ska cykla den i år!Eftersom jag inte kan närvara på mitt favoritlopp https://www.svenskalag.se/sommenrunt i år så blev det den turen igår. Väldans fin runda, lite mer kuperad än jag kom ihåg, nästan 1200 höjdmeter på 140km, riktigt gott!
Visa bilaga 766650
Visa bilaga 766651Visa bilaga 766652
Visa bilaga 766653
Jajjemen, kaffe i MalexanderJag ska cykla den i år!
Jobbar normalt udda veckor så fått ta semester över helgen.
Loppets gpx har bara ca 700 hm, så tack för varningen!
Bild 1: kaffe i Malexander(?)![]()
Då satt ni o kunde titta på släktens sommarhusJajjemen, kaffe i Malexander
Det är Stravan som säger 1144m elevation gain. Tidigare rundor säger 1180, 1190, 1209 och 1000 (?) Så nästan 1200 bör nog vara ganska korrekt eller räknas det olika?
Lycka till, det är ett fantastisk loppnjut
![]()
Har velat göra i några veckor nu. Det har varit för kallt för mig medan en vänta på färjorna.Skolkade från demonstrationstågen och drog en Vaxholmsrunda istället.