Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De sitter framför sina skärmar.Var är alla? 73 km i civiliserade områden och jag såg tre cyklister men endast en cyklist i träningskläder.
En så här fin vinterdag med sol från en nästan molnfri himmel och bara några minusgrader, tråkmånsar.De sitter framför sina skärmar.
Hit cyklade jag , hellasgården .Var är alla? 73 km i civiliserade områden och jag såg tre cyklister men endast en cyklist i träningskläder.
Är det ok att utbrista "Jävla dåre!" ? Fortsätt så, galet bra helt enkelt!Hit cyklade jag , hellasgården .
Galet mycket på och i sjön(galningar) och så fick jag kommentarer om ”kortbyxor ”
, genade över sjön och var trevligt att få ett annat perspektiv än vanligt. En snöängel tex .Visa bilaga 814034Visa bilaga 814035Visa bilaga 814036Visa bilaga 814037
Fick brådis hemåt och blev utan fika.
Du är ju vansinnigt ihärdig, varenda gång jag öppnar Strava har du kört.Blir nog vila från skärmarna idag. (116 syntet-mil i januari kan räcka)
Hallå eller, är du på GC?
F-n vad trist. När du väl kommer iväg på en resa så är det för varmt.Det är för varmt![]()
Jag sympatiserar verkligen med dig ... inte ett dj-vla dugg.
SjälvklartHallå eller, är du på GC?
Då borde vi träffas, kanske cykla Vott imöra?
Typiskt, 24-25 grader och kortärmat.F-n vad trist. När du väl kommer iväg på en resa så är det för varmt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har kört ett kort cykelpass inomhus i januari. Resten är löpning.Var är alla? 73 km i civiliserade områden och jag såg tre cyklister men endast en cyklist i träningskläder.
Jag vet, jag är bara en patetisk hög med socker.En så här fin vinterdag med sol från en nästan molnfri himmel och bara några minusgrader, tråkmånsar. Visa bilaga 814029
Fullt förståeligt. Jag skulle aldrig cykla ute i den här kylan. Usch och brr.Ännu en superfin vinterdag och i stort sett ensam cyklist, mötte bara en äldre man med pälsmössa och allt.Visa bilaga 814910