Hurra?! Det snöar....

Hurra?! Det snöar....
Funkade jättefint med de 10-15 centimetrarna nysnö! Lade sig som ett spackel i backens alla rynkor. :)
Nu ligger vi och tinar upp, vid elementet, hunden och jag. Så mysigt sååååå!

Hurra?! Det snöar....
Och det är inte lite heller! Är det sådant här som kallas för aprilväder? Först 3 cm snö, sedan ett par millimeter regn.

Hurra?! Det snöar....
Kung Stalle skrev:
-------------------------------------------------------
> Fikasvettot skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag bytte till sommardäck på pendlarn igår.
>
>
> Då är det alltså ditt fel!

+1

Hurra?! Det snöar....
Vad i h-sefyr är det med vädret? Igår susade man fram på snöfria vårstigar och idag har vi 10cm nysnö! I april! Svårt att förstå att det är den varmaste vintern på (var det?) 100 år. I världen alltså.

Hurra?! Det snöar....
Okej om det kommer några aprilflingor, men va faaaaan e de här egentligen gick upp strax före 8 och det har vräkt ned konstant i 2 timmar, håller verkligen med om att det är bedrövligt, det är deprimerande ta mig fan. Måtte regnet komma snaaaaaaaart!!!!!!

Hurra?! Det snöar....
Vi skyller på fikasvettot. Jag ska ta bort dubbdäcken nu. (Det ska bli 14 grader varmt och sol på lördag.) Slutar det inte snöa kan ni skylla på mig också.

Hurra?! Det snöar....
Inte ens barnen håller andan uppe längre.

Bilagor

• 20100405055.jpg
    20100405055.jpg
    80.5 KB · Besök: 125
Hurra?! Det snöar....
Äsch vad ni klagar. Lundatok och jag var ute i 2,5 timmar på våra syklokrossar och såg inte en endaste cykel på hela turen. Skönt att slippa trängas liksom. Snart kommer det att komma någon tråd om att det är såååå mycket cyklar ute att man inte kan kränka andra cyklister osv.. Då kan vi alla tänka tillbaks på den här underbara dagen när man var ensam på vägarna.

Hurra?! Det snöar....
Tungt Harri!

Själv tog jag kolfibermonstret till jobbet idag, blir nog 50/50 arbete och lvg-cykling innan man måste skynda sig till afterwork/bike :)

Hurra?! Det snöar....
42Hz skrev:
> Fyyyyyy faaaaaan!!!
>

Inte okej. Någon borde göra något!

Hurra?! Det snöar....
42Hz skrev:
> Fyyyyyy faaaaaan!!!
>
>
>
>

Haaaahaaaahaaaa!
0013729e47710a1afbc01e.jpg

DKkullen i kortedala dammade igår när vi pushade där.
Bara så att du vet.
Hur känns det?

Hurra?! Det snöar....
Uppe i Umeå rullade gatsoparna fram på cykelbanorna, i går. Vi satt ute och grillade på kvällen, medan vi luktade på svaveldoften som svepte in.. (Som att svetsa Audi!)

Hurra?! Det snöar....
the_TnT skrev:
> Till 42Hz:
>
Haha! Här är det snöfritt! (Nästan i alla fall)

Hurra?! Det snöar....
Än så länge ingen snö i Jönköping. Hoppas att det håller undan då jag och cerro ska köra racer ikväll. Är sugen på att testa benen lite.

Hurra?! Det snöar....
rekrevs skrev:
> Nu snöar det i Göteborg... :(

Var bor du? För här på södra Hisingen (Lundby) är det då regn.

Tillbaka
Topp