Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Lördags, är dock borta nu men imorse snöade det igen.
Masjevel sa:Jimel sa:Lördags, är dock borta nu men imorse snöade det igen.
+1 på flaggan :-)
mikipedia_ sa:Masjevel sa:Jimel sa:Lördags, är dock borta nu men imorse snöade det igen.
Nä snarare -1 på flaggan;-)
PiPPiW sa:Då var man med om sitt första Le Pelothon. 06:06, snö 1 plusgrad. Tog Mini-cykeln. Notera ordvalet
Ta några mil norr så blir det bättre:-)Jimel sa:mikipedia_ sa:Masjevel sa:Jimel sa:Lördags, är dock borta nu men imorse snöade det igen.
Nä snarare -1 på flaggan;-)
Fyfan och jag som tyckt du verkar vettig ?
42Hz sa:Säsongen för mööögel har kommit!
42Hz sa:Säsongen för mööögel har kommit!
42Hz sa:Säsongen har kommit!
Brakastruten sa:Tjolahopp, tjolahej! Det snöar på min grej..
JLarsson sa:Love it. Kom igen snön, kom till Stockholm.
DT sa:JLarsson sa:Love it. Kom igen snön, kom till Stockholm.
Ser framförallt fram emot kvällstidningsrubrikerna om SNÖKAOS och efterföljande obligatorisk debatt om varför Stockholmare inte klarar lite snö.
Ja se dessa nordstockholmare - blir som barn igen så fort det vankas lite snö! ;-)JLarsson sa:Love it. Kom igen snön, kom till Stockholm.
Brakastruten sa:Fortfarande lika aktuell tråd, tyvärr... Kan stå på snön och titta ner på garagetaken.
skogsmulle101 sa:Nu har det faktiskt smält bort ett par decimeter men som mest hade vi 135cm på gräsmattan. Jag mår illa av det. So long Härjedalen. Flyttar om en månad. Tror inte vi flyttar tillbaka trots sina fördelar, (skola för barnen). Men lite trött på riktiga vintrar å skitpiss jobb.
Nä, men det lär finnas en tråd om vilket tryck de ska ha. :)andrewmtb sa:Finns det några recensioner på bra dubbdäck till vätternrundan?
Bengt-re sa:skogsmulle101 sa:Nu har det faktiskt smält bort ett par decimeter men som mest hade vi 135cm på gräsmattan. Jag mår illa av det. So long Härjedalen. Flyttar om en månad. Tror inte vi flyttar tillbaka trots sina fördelar, (skola för barnen). Men lite trött på riktiga vintrar å skitpiss jobb.
Skåne är skitfint och har massor superduktiga, trevliga och kunniga cyklister, fina (och många!) vägar, bra pris på hus och inte så mycket snö....
Raggamuffin sa:Bengt-re sa:skogsmulle101 sa:Nu har det faktiskt smält bort ett par decimeter men som mest hade vi 135cm på gräsmattan. Jag mår illa av det. So long Härjedalen. Flyttar om en månad. Tror inte vi flyttar tillbaka trots sina fördelar, (skola för barnen). Men lite trött på riktiga vintrar å skitpiss jobb.
Skåne är skitfint och har massor superduktiga, trevliga och kunniga cyklister, fina (och många!) vägar, bra pris på hus och inte så mycket snö....
Jag hade iof bara 75 cm som mest i trädgården den här vintern men min skånska gräsmatta är inte snöfri än den heller :(.
Här drömmer man om att flytta upp men gräset är kanske vitare på andra sidan och inte grönare :)
mv70 sa:Global heating... Phhh...