Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Miss Yeti skrev:
-------------------------------------------------------
> Här nere i söder lyser snön med sin frånvaro.
> Nästan så man börjar längta när man ser era
> bilder! Här kommer en från Kalmar, från förra
> året. I år ska hojen rulla hela vintern lång
> och då hade jag bland annat tänkt cykla här,
> längsmed havet!
>
>
Jag tror jag gett upp.. Här kommer den och försvinner mest hela tiden... Vinter är inge skoj längre. :-(
Just nu blåser det dessutom bara skräp utanför fönstret! Snön är blöt och hård.
I förrgår morse snöade det lite här. Det kom kanske ett par cm blötsnö som som sagt frös till nån hård isskorpa senare på kvällen. När min lille grabb som snart fyller fyra fick syn på snön brast han ut i förtvivlad gråt: "JAG VILL INTE HA VINTER!! BUHUUUUU!"
Tja vad säger man när inte ens ungarna tycker snö är något att stå efter längre..
Håller med, det kom lite vit slask-skit igår men jag har redan förträngt det där med vintar och bara väntar på att vädret skall börja tyda på vår så det var bara fördjävligt.
Avskaffa det helt.
Hoppas det går norrut. Jag åker till Åre nästa veckan (igen!) och hoppas på mycket snö! När jag var där tidigare år kom det ner ungefär 8 snöflingor under hela veckan..
Mora centrum tidigare idag. Bild från kommunens webkamera i kyrktornet. Har dock snöat lite mer sen dess, alltid lika kul att läsa om kaoset när det snöar i södern :-)
Det blåste lite igår, men här kallar folk det för snöstorm! Men ge er, bara för att det blåser lite är det inte storm. Det kom snö, det yrde, det är inte storm.
Frorre skrev:
-------------------------------------------------------
> Mora centrum tidigare idag. Bild från kommunens
> webkamera i kyrktornet. Har dock snöat lite mer
> sen dess, alltid lika kul att läsa om kaoset när
> det snöar i södern :-)
Tänk på att komma i håg att inte luras med inaktuella bilder... (Det finns stadsbor och sörlänningar med dålig förmåga till kritisk granskning i detta forum)
En bild från Växjö som är alldeles nytagen. Mja man är inte
så road, hade hellre sett att det var torrt så man kunde ta
sig ut till lövskogen :) Aaahh sommar, sommar.