SIE
Aktiv medlem
Hyra räser på Bjärehalvön?
Har en polare i Göteborgsområdet som de senaste åren har funnit det svårt att ta sig tid att komma ut och cykla stig, att han inte har stigarna utanför dörren är en starkt bidragande faktor kombinerat med två små ungar, idrottsledare på fritiden, husrenovering, krävande jobb yada yada. Däremot har han nära till bra landsvägscykling, så som den vän man är tänkte jag ge mig på att förbättra hans kondition på bekostnad av hans ekonomi genom att lura in honom i landsvägscykling.
Planen är att lösa en hyrcykel till honom i samband med att jag bjuder ner honom till mig i Skåne till våren. Undrar således om någon vet om någon firma som hyr ut lagom fin räsercyklar till drygt 2 meter långa män (hans Trek Top Fuel är stl XXL) på/runt Bjärehalvön?
Tack på förhand!
Planen är att lösa en hyrcykel till honom i samband med att jag bjuder ner honom till mig i Skåne till våren. Undrar således om någon vet om någon firma som hyr ut lagom fin räsercyklar till drygt 2 meter långa män (hans Trek Top Fuel är stl XXL) på/runt Bjärehalvön?
Tack på förhand!