Igpsport

• Trådstartare Trådstartare JL7
  • Start datum Start datum

JL7

Medlem
Igpsport
Tjenare,
Mitt första inlägg då jag är ny här på Happyride.
Jag har köpt mig en fin gruscykel, tänker börja cykelpendla till jobb och även motionscykla.
Har även köpt en del tillbehör bla en cykeldator "Igpsport130s".....den har record & paus funktion, jag blir inte klok på när & hur dessa ska användas.
Någon av er rutinerade som kan hjälpa mig?
Tack på förhand. :)

Igpsport
Tjenare,
Mitt första inlägg då jag är ny här på Happyride.
Jag har köpt mig en fin gruscykel, tänker börja cykelpendla till jobb och även motionscykla.
Har även köpt en del tillbehör bla en cykeldator "Igpsport130s".....den har record & paus funktion, jag blir inte klok på när & hur dessa ska användas.
Någon av er rutinerade som kan hjälpa mig?
Tack på förhand. :)
Record skulle jag säga att du trycker på när du startar din tur.
Pausknappen kan du trycka på när du tex stannar för att äta om du inte vill att tiden ska rulla på.
Jag ser dock på hemsidan för din cykeldator att du har autopause-funktion, vilket innebär att den automatiskt stannar tiden när du stannar, och när du börjar cykla igen, går datorn igång.
Hoppas du blev lite klokare.

Igpsport
Record skulle jag säga att du trycker på när du startar din tur.
Pausknappen kan du trycka på när du tex stannar för att äta om du inte vill att tiden ska rulla på.
Jag ser dock på hemsidan för din cykeldator att du har autopause-funktion, vilket innebär att den automatiskt stannar tiden när du stannar, och när du börjar cykla igen, går datorn igång.
Hoppas du blev lite klokare.

Igpsport
Tack för svar.
Så, när jag startar upp cykeldatorn så startar den automatiskt i "record"?
Kanon om den har automatisk paus!
Tack. :)
Om den är som min Garmin, trycker du på pilen för att starta när du ska börja cykla.
Se bara till att du har uppkoppling, vilket kan ta ca 30 sek.
Bara ut och testa dig fram.
Skärmbild (76).jpg

Tillbaka
Topp