Import Tull

sdx

Aktiv medlem
Import Tull
Mitt ärende är redan klart, så det fungerade precis så som jag skrev här ovanför. Tänkte mer på din kommentar "Varuvärdet står på fraktpappren så du kan ju försöka med photoshop"
Därför mitt inlägg om ändrad valuta. Att skicka in en överklagan till Tullverket och hävda att ärendet är registrerat i fel valuta och sedan skicka ett "photoshoppat" dokument med en mer fördelaktig valuta.
Och du tror att dom är totalt dumma i huvodet.

Guaruska

Aktiv medlem
Import Tull
Han generaliserar en yrkesgrupp.
Nej, han tar upp en dåligt fungerande organisation/företag. Att/om du råkar jobba på Postnord betyder junte d att just du suger på ditt jobb. Dessutom innehåller inte Postnord en specifik yrkesgrupp.
Jag jobbar själv inom en organisation som lämnar mycket att önska, men inte fän identifierar jag mig som en av dom.

sdx

Aktiv medlem
Import Tull
Nej, han tar upp en dåligt fungerande organisation/företag. Att/om du råkar jobba på Postnord betyder junte d att just du suger på ditt jobb. Dessutom innehåller inte Postnord en specifik yrkesgrupp.
Jag jobbar själv inom en organisation som lämnar mycket att önska, men inte fän identifierar jag mig som en av dom.
Då skriver man det om organisationen PostNord utan att generalisera dom anställda varför inte testa att jobba där under et sommar vik så ser du själv vilken idioti till organisation det är men det är lättare att gnälla bakom ett tangentbord.

Paco

Aktiv medlem
Import Tull
Då skriver man det om organisationen PostNord utan att generalisera dom anställda varför inte testa att jobba där under et sommar vik så ser du själv vilken idioti till organisation det är men det är lättare att gnälla bakom ett tangentbord.
Men snutten då, Vill du ha en kram?

Måste vara drygt att vara så känslig.....

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer