Införskaffa ny hoj!

Johan_hudik

Ny medlem
Införskaffa ny hoj!
Tjena alla cykelfolk.

Har i detta nu efter att ventilen gått sönder när jag skulle pumpa min Scott bestämt mig för att köpa nytt.
Jag vill ha en hardtail, 27,5 tums däck då jag tycker det är absolut skönast., Cyklar asfalt, skog, överallt,
Har riktigt bra pris på Scott cyklar, så jag är gärna märkestrogen.
Vill kunna utvecklas och ha riktigt roligt medans jag gör det.
Pris tak är cirka 15000.

Nu när flickvännen flyttat ut så flyttar cykeln in, så gärna en hyffsat fin cykel då den kommer stå på ställ i köket.

mvh Johan

Bilagor

• 11137645_10153932271555200_162351145_o.jpg
    11137645_10153932271555200_162351145_o.jpg
    218.2 KB · Besök: 16
Införskaffa ny hoj!
Gaffeln ser bra misskött ut. I övrigt ser den ut att vara bra nog. :)
Köp en Rock Shox Reba & en ny slang så är du redo för nya äventyr igen! Vill du lyxa till det så byt till en röd/svart sadel och röda handtag på styret. :)

Frid!

Införskaffa ny hoj!
Det är den inte, Köpte cykeln ny och hade kanske cyklat 20 mil då den bilden togs, Dock är tvättningen under all kritik, Lite pga lerbadet innan kortet togs. Jag vill uppgradera mig inte styla den jag har nu :)

Införskaffa ny hoj!
Björnsitsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Om du vill vara märkestrogen och ha 27.5" hjul
> är det väl bara å gå efter budget! Så fin
> Scale 7-serie du har råd med!

Ska kika pris på en Scott scale 750, Dock lite osäker med tanke på vilka recensioner den fått.

Införskaffa ny hoj!
Kristoffer R skrev:
-------------------------------------------------------
> Med trasig ventil är det enda självklara att
> köpa ny cykel.
>
> Det var f@n det sämsta skäl jag hört hittills
> för N+1! :D Tjööööp!!!

Jasså var det det som var bortförklaringen? Antog att det var för att flickvännen flyttade ut.

@Johan_hudik, hoppas/tror att det är praktiska skäll typ jobb/plugg på annan ort som får henne att flytta. Annars är ovanstående inte det minsta kul.

Tillbaka
Topp