Inga planer på kategorier?

Jag gick in och kollade lfgss. 22 kategorier. Varav en är General. ;)
Sen är det ju på engliska, inte mycket svenska trådar. Men va vet jag det kanske är levande?

Jag är inne på feltet.dk ibland. De har kategorier. Så för mig blir det mest någon fråga i (förhoppningsvis) rätt kategori. Nån (moderator?) är rätt aktiv där så man får faktiskt svar redan inom ett par dagar, oftast ;p

Jag gick in och kollade lfgss. 22 kategorier. Varav en är General. ;)
Sen är det ju på engliska, inte mycket svenska trådar. Men va vet jag det kanske är levande?
Ja vissa kategorier där har ju senaste post för 2-3 månader sen. Men är man då borta från forumet en månad så riskerar man ju inte att missa något i sin favvo kategori iallafall.

Ang ride.se: Hualigen! Då riskerar vi ju att det börjar dyka upp en massa hästtrådar.

Min sambo blev glad över sin häst-t-shirt

Screenshot_20200828-122530.png

Om en kategoriserad uppslagsbok är det du vill ha tror jag helt enkelt att happy inte är det du söker.

Jag trodde att det var kategorier i stil med det forum du länkar till som du var ute efter, inte en namngivningskonvention för trådar. Med en namngivningskonvention kommer det fortfarande vara s.a. alla trådar hamnar i samma "hink", elcykeltrådar undantagna.

F.ö. är väl användningen av just [rando] för randotrådar inte så helt genomfört. De flesta trådar kring Randonneur Stockholms lopp skapas utifrån kalendern och har titlar i stil med "[Kalender] Randonnée 600 km Uppsala - 2020-08-22".

Sen förstår jag inte varför du verkar tycka att det är viktigt att ta upp att en del av de som argumenterar emot dig har gjort många inlägg på forumet.
Det är precis som det forum jag länkar till jag menar. Argumentet att det var användare med få inlägg som föreslog kategorier tolkade jag som det var fel, snarare än något annat. Men jag ger upp detta nu. Njut nu av er frihet att blanda huller om buller.

Det är precis som det forum jag länkar till jag menar. Argumentet att det var användare med få inlägg som föreslog kategorier tolkade jag som det var fel, snarare än något annat. Men jag ger upp detta nu. Njut nu av er frihet att blanda huller om buller.

Såså. Tagga ner och känn dig välkommen. Själv har jag blivit mobbad här så många gånger att jag tappat räkningen. Men skitsamma, jag - åter - kommer ändå...
;)

OK, så det du vill ha finns redan. Då är väl att frid och fröjd och du kan husera där och njuta av att bara se saker som du vill se och slippa riskera att få dina vyer vidgade. (Ja, det är lite sarkastiskt skrivet, men jag upplever tonen i det du skriver som lite nedlåtande mot oss som trivs med "happy-kaoset").

OK, så det du vill ha finns redan. Då är väl att frid och fröjd och du kan husera där och njuta av att bara se saker som du vill se och slippa riskera att få dina vyer vidgade. (Ja, det är lite sarkastiskt skrivet, men jag upplever tonen i det du skriver som lite nedlåtande mot oss som trivs med "happy-kaoset").
Tänker det är kul med aningen mer lokalt också. Jag fortsätter smygtitta.

Tillbaka
Topp