Ingenting!

Ingenting!
Bifogar en bild på mitt styrlager efter 4-5 dagar i Åre:
IMG_5846.JPG ht=544

Spräckt lagerbana och mosad kulhållare.

Ja, det var schysst innan.

Edit: Neo tog bilden.

Senast redigerad av en moderator:
Ingenting!
Tjena!

Ska ner mot Kalmar trakten om några veckor.. Ser jag en lätt förvirrad kvinna, som skriver förvirrade trådar, som ser ut att heta Miss Yeti så ordnar jag det.. :P

edit: På hittapunktse så fanns det bara ett företag som heter Yeti.. Ligger alldeles för nära Spårvägsmuseet för att vi inte ska misstänka Bruse..

Ingenting!
Tjena!

Hörde rykten om att JLarsson tryckt i sig två flarror vin.. Då kan vi skylla på honom..
HAn kommer ändå gå på det imorgon när han vaknar och har lucka från idag..

HAr han nu inte tryckt i sig två flaskor vin så får väl närmsta happyit springa dit med en BiB och trycka i honom så han glömmer iaf..

Denna killen bor nära och har alltid vin hemma:
maskros.jpg

F.jpg

Ingenting!
Helgonet skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur lägger man in bilder ?

De 3 V:na etc...

Ingenting!
Tjena!

Ovanför där du skriver inlägget finns en svart tjock text där det står "Bifoga bilder"..

Klicka där..

Ska du infoga från en annan site så slänger du in adressen till bildne och sätter
bakom..

Ingenting!
Blind goat

A goat that that does not have the luxury of vision. If a farmer was to have a choice between two of them it would be a really tough decision.

1. it is difficult to choose between two blind goats.
2. you: hey whats that blinded billy goats name?
farmer: that's arnot.

/UrbanDictionary.com

Ingenting!
Tjena!

Vi har redan en fjärdedels diskmaskin till Oxr.. Kom igen nu.. 75 dollars till bara..
Så ja snåla inte... Det är bara tre Norrlands.. (Helt ärligt så vet jag inte vad norrlandskursen ligger på nu då det var ett bra tag sen jag var på Lion.. Men normalen är 25:-)

norrlands_guld.jpg

(Ja jag vet att det är nödraket, men hitta fan ingen annan..)

Tillbaka
Topp