Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eiskall sa:Dra de tre fungerande skruvarna innan du lossar den rundade, så avlastar du den.
jolov sa:eiskall sa:Dra de tre fungerande skruvarna innan du lossar den rundade, så avlastar du den.
Menar du dra åt eller dra lös..?
Luthman Photography sa:jolov sa:eiskall sa:Dra de tre fungerande skruvarna innan du lossar den rundade, så avlastar du den.
Dra åt övriga så mkt som möjligt, då minskar belastningen på den som är rundad.
thomaslundstrom sa:Nu vet jag inte hur stora vinkelslipar ni har, men min tunga jäkel skulle jag inte våga såga i en skruvskalle i en styrstam i varje fall. Det känns lite som att utföra hjärnkirurgi med en rambokniv - det funkar säkert om inget annat finns tillhanda, men bättre verktyg finns (Dremel/Fein respektive skalpell).
jolov sa:Luthman Photography sa:jolov sa:eiskall sa:Dra de tre fungerande skruvarna innan du lossar den rundade, så avlastar du den.
Dra åt övriga så mkt som möjligt, då minskar belastningen på den som är rundad.
Tror det blir lättare om du lossar motsatt sida av klämman
Tack! Nu känner jag mig väldigt händig plötsligt. Det brukar jag inte göra.skier sa:thomaslundstrom sa:Nu vet jag inte hur stora vinkelslipar ni har, men min tunga jäkel skulle jag inte våga såga i en skruvskalle i en styrstam i varje fall. Det känns lite som att utföra hjärnkirurgi med en rambokniv - det funkar säkert om inget annat finns tillhanda, men bättre verktyg finns (Dremel/Fein respektive skalpell).
:)
+1, kräver väldigt mkt mer fingerspitzgefuhl än vad jag har att vinkelslipa ett spår i en 4mm insex. Tror halva styrstammen+styret skulle åka med om jag försökte mig på det...
Torx-bit tycker jag funkar bra för det mesta på sånt smått.