Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kupa sa:Om man skulle råka cykla någon gång ibland, hur mycket sabbar det då icke-cyklingsträningen?
Hasse#7 sa:Maakus sa:När går eländet av stapeln?
Tala inte illa om en av årets största tävlingar. Vi kommer alla berätta om vår kamp i soffan och hur vi vann och slapp medalj. De kommer sitta som fågelholkar runt fikabordet på jobbet. Andäktigt lyssnande dag efter dag.
Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Borde innebära minst halverat anmälningsavgift + återbäring för sen icke-anmälan!
GoranS sa:Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Borde innebära minst halverat anmälningsavgift + återbäring för sen icke-anmälan!
gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Det sägs att Jimmy Hoffa försökte sig på det på 1970-talet. Och sedan dess har ingen sett röken av mannen.
Just sayin'.
Hav förtröstan. Jag misstänker att ryssarna kommer att bli avstängda. Har källor som säger att deltagarna i soffprogrammet är gendopade för att få kraftigare sittfläsk och högre alkoholtålighet. Dessa källor säger också att ett test är på väg att tas fram och att detta kommer att leda till kraftfulla sanktioner från UNCI (Union Non-Cycliste Internationale), bl.a. avstänging av alla ryska icke-cyklister från tre olympiska spel.Hasse#7 sa:gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Det sägs att Jimmy Hoffa försökte sig på det på 1970-talet. Och sedan dess har ingen sett röken av mannen.
Just sayin'.
En del forskare menar att Ötzi kan ha varit en av de allra första ickecyklarna. Han tog sig ju vatten över huvudet i flera former.
GoranS det är nästan kört redan. Ryssarna sägs ha ett hemligt soffprogram där professionella ickecyklister drillas under slavliknande förhållanden. De har visst en som redan kan dricka ett flak öl kombinerat med chips och salta pinnar i grossistpack och ändå inte behöver gå på toa på en och trekvarts icke-VR.
GoranS sa:Hav förtröstan. Jag misstänker att ryssarna kommer att bli avstängda. Har källor som säger att deltagarna i soffprogrammet är gendopade för att få kraftigare sittfläsk och högre alkoholtålighet. Dessa källor säger också att ett test är på väg att tas fram och att detta kommer att leda till kraftfulla sanktioner från UNCI (Union Non-Cycliste Internationale), bl.a. avstänging av alla ryska icke-cyklister från tre olympiska spel.Hasse#7 sa:gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Just sayin'.
En del forskare menar att Ötzi kan ha varit en av de allra första ickecyklarna. Han tog sig ju vatten över huvudet i flera former.
GoranS det är nästan kört redan. Ryssarna sägs ha ett hemligt soffprogram där professionella ickecyklister drillas under slavliknande förhållanden. De har visst en som redan kan dricka ett flak öl kombinerat med chips och salta pinnar i grossistpack och ändå inte behöver gå på toa på en och trekvarts icke-VR.
emmer sa:Går igenom soffan och pilsnerförådet minutiöst för att inte råka på några mekaniska eller gastronomiska mankemang under inte-vätterrundan.
GoranS sa:Då måste du icke-köra två varv. Finns ju myter om personer som försökt sig på sådant, men jag förehåller mig skeptisk. Kan i alla fall inte tänka mig att det är rekommendabelt om man inte har ett antal års ickecyklande för att bygga upp den rätta uthålligheten.Pfaff sa:Kan man dubbel-icke-anmäla sig?
Hasse#7 sa:Hur gör vi med tjuvstopp? Tänkte ifall nån tänker börja sluta för tidigt.
gerrardsdobbar sa:Hasse#7 sa:Hur gör vi med tjuvstopp? Tänkte ifall nån tänker börja sluta för tidigt.
Ett större problem är ju någon kretin får för sig att T J U V C Ü K L A.
Inta en ställning i soffan där ryggen vänds mot TV'n? :-OPeth sa:Funderar på motvarv.
Proffsen får det att låta så enkelt!Pugilism sa:Alltså, det handlar om pannben. Det är inte så jobbigt att sitta inne och titta ut på finvädret bara man börjar. Försök att köra korta pass för att vänja dig. Efter ett tag märker du knappt att du ickecyklar. Och det blur nästan jobbigt att ge sig ut...
Kupa sa:Om man skulle råka cykla någon gång ibland, hur mycket sabbar det då icke-cyklingsträningen?
Stumpy sa:Får man starta sitt ickecyklande kl. 19 på "torget" om man inte cyklat VR i 45 år, eller måste man invänta sin 50:e ickestart?
Vernersson sa:Stumpy sa:Får man starta sitt ickecyklande kl. 19 på "torget" om man inte cyklat VR i 45 år, eller måste man invänta sin 50:e ickestart?
Är inte det ett onödigt risktagande?
Menar, någon skulle ju potentiellt kunna spetsa din öl med ngt prestationshöjande & vips så har du lurats upp på en hoj med nummerlapp på... Huga.... :-O
Stumpy sa:Vernersson sa:Stumpy sa:Får man starta sitt ickecyklande kl. 19 på "torget" om man inte cyklat VR i 45 år, eller måste man invänta sin 50:e ickestart?
Är inte det ett onödigt risktagande?
Menar, någon skulle ju potentiellt kunna spetsa din öl med ngt prestationshöjande & vips så har du lurats upp på en hoj med nummerlapp på... Huga.... :-O
Det vill man ju inte riskera. Därför skrev jag torget inom citationstecken, så att det står en fritt att välja torg.
Vernersson sa:ödesdigra
gerrardsdobbar sa:Vernersson sa:ödesdigra
Ödeshögriga.
steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
Finns det nån soffgrupp man kan jojna...?
/steen
Liggtandem?gabbeon sa:steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
/steen
Jag siktar på rekord. Med en liggcykel borde man kunna icke-köra på sub 5 timmar. Särskilt om vi är två.
gabbeon sa:steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
/steen
Jag siktar på rekord. Med en liggcykel borde man kunna icke-köra på sub 5 timmar. Särskilt om vi är två.
fhloston sa:gabbeon sa:steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
/steen
Om man kör liggvarianten I soffan med någon man tycker om, så blir det hela extra angenämt. ?
Kupa sa:detta är väl ändå ett barntillåtet forum.
Maakus sa:När går eländet av stapeln?
GoranS sa:Liggtandem?gabbeon sa:steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
/steen
gabbeon sa:GoranS sa:Liggtandem?gabbeon sa:steen sa:Anmäler mig. Kan vara skönt att inte köra VR.
/steen
Project cieo