weldion
Aktiv medlem
Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
Har lagt in mig i Nix-registret, då får inte Vätternrundan ta kontakt med en för anmälan.Man borde kunna ha en stående anmälan. Kan ngn göra ett script?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har lagt in mig i Nix-registret, då får inte Vätternrundan ta kontakt med en för anmälan.Man borde kunna ha en stående anmälan. Kan ngn göra ett script?
Måste i så fall komma ickecykliskt.Man borde kunna ha en stående anmälan. Kan ngn göra ett script?
Du får ett KOC.Om man aldrig har deltagit får man ett KOM då??
Möjligt :-)Var vi inte överens för en tjugo sidor sedan eller så att det ska göras en icke-anmälan?
Det gäller att kolhydratladda även för icke-vättern. Chips är mest kolhydrater så det är ett bra upplägg. Man kan komplettera med öl.I år satsar jag hårt på ickevättern. Kollar efter en bra fotpall till soffan så jag kan sitta riktigt skönt när jag ickecyklar.
En större chipsskål får det också bli.
Duktigt taggad nu, hoppas all inte landsvägscykling ska ge resultat så jag orkar och inte somnar i soffan.
Men det är bjudpilsner??Klart det gör. Tilltugg får du dock stå för själv.
Visst kan det finnas det om det du tar med tar slut. Lite som på en BBQ.Men det är bjudpilsner??
Närmsta ett KOM jag kommer så det glädjer mig!Du får ett KOC.
King of the Couch.
Säg inte för mycket nu, helt plötsligt sitter man där och har genomfört en historisk VR.
Exakt, de skippar Vättern för att det är i kortaste laget samt för mycket farliga cyklister. ?För en del är ju VR en spurtdistans. ?
Hardcore sätt att vägra. Krya på dig.Vurpade med räcern i slutet av maj, knäade och skallade då asfalten och visade även hur ett fett tumavtryck ska se ut. Har nu svårt att cykla, i alla fall tre veckor till... annars hade jag rullat VR. Får helt enkelt vurpa i slutet av maj även 2024 för då tänker jag nog cykla VR.
Det där är väl en slamkrypare? Vill men kan ej. Delta i VR alltså.Vurpade med räcern i slutet av maj, knäade och skallade då asfalten och visade även hur ett fett tumavtryck ska se ut. Har nu svårt att cykla, i alla fall tre veckor till... annars hade jag rullat VR. Får helt enkelt vurpa i slutet av maj även 2024 för då tänker jag nog cykla VR.
Kosta vad det vill, alla sätt är tillåtna att inte cykla vättern.Det där är väl en slamkrypare? Vill men kan ej. Delta i VR alltså.
Icke Cykla Vättern är minsann en allvarlig och krävande sak!
? Finns mängder av lösningar att hålla sig ifrån Vättern, vurpa funkar. ?Hardcore sätt att vägra. Krya på dig.
En inställd anmälan är också en anmälan.Möjligt :-)
Jag har inte gjort en anmälan är jag då, icke-anmäld och slipper köra VR?
Vore skönt, jag vill nämligen inte köra.
???En inställd anmälan är också en anmälan.
Fråga Ulf Lundell så får du se.?
Han har nog kört alla men jag kan ha fel, det har jag haft förr, tror det hände en gång runt Mars -96 eller om det var -97.?Ulf Lundell har nog kört några icke-vättern.
Jag ordnade barnkalas, sov middag och badade i en sjö.Hur gick det för er? Jag kom inte i mål.
Jag kom inte heller i mål tillsammans med alla de andra.Hur gick det för er? Jag kom inte i mål.
Grymt, starkt jobbat! Jag tyckte det var tufft i början på dagen, solen sken och det blev bara varmare och varmare, men sen kom störtregnet och åskan lagom till eftermiddagen och då blev det genast mycket lättare. Grattis till alla som inte tog sig i mål!Hur gick det för er? Jag kom inte i mål.
Nä, den får man inte för att inte cykla VR utan endast för att cykla inte cykla VR.Härligt att man lyckades att inte cykla vr i år igen? får man nån slags medalj eller diplom nu?
Haha, jävla sadist!Jag har en sån där fansy plasthoj på 7,1 kilo med full Dura-Ace som hänger i förrådet. Den tror att den ska få komma ut på vägarna ?
Varje år innan Vrundan går jag in till den och skrattar åt den och säger: inte i år heller du din spinkiga looser.
Känns bra ?
Haha, jävla sadist!
Idag såg jag fan en hel sjuk grej.
Bäst som jag låg och småled i nån grupp till höger kom en snabbare grupp och passerade (i hög fart utför).
En av cyklisterna körde fan på nån slags resecykel!?
Det var en sån där ihopfällbar modell med pyttesmå hjul.
Jag trodde knappt mina ögon.
Det såg helt sjukt ut.
Mitt i ledet med cyklar som dina befann sej den här stollen.
Lite senare såg jag samma lirare lämna kontrollen i Karlsborg (eller depån kanske man säger) men då var denne solo.
I god fart och det blir värre.
Killen bar en jä…la Hawaiiskjorta.
Om jag inte visste bättre skulle jag nog hävda att vederbörande bar jeansskjorts också.
Vem faan är denne cyklist?
Ludvigsson som förlorat en vadslagning?
Är det nåt avancerat prank?
Visserligen var jag utmattad och vet att sinnet kan spela en spratt fast mitt cykelsällskap såg samma ekipage.
Nästa år måste jag lyckas stå över.
Såg honom också ?Haha, jävla sadist!
Idag såg jag fan en hel sjuk grej.
Bäst som jag låg och småled i nån grupp till höger kom en snabbare grupp och passerade (i hög fart utför).
En av cyklisterna körde fan på nån slags resecykel!?
Det var en sån där ihopfällbar modell med pyttesmå hjul.
Jag trodde knappt mina ögon.
Det såg helt sjukt ut.
Mitt i ledet med cyklar som dina befann sej den här stollen.
Lite senare såg jag samma lirare lämna kontrollen i Karlsborg (eller depån kanske man säger) men då var denne solo.
I god fart och det blir värre.
Killen bar en jä…la Hawaiiskjorta.
Om jag inte visste bättre skulle jag nog hävda att vederbörande bar jeansskjorts också.
Vem faan är denne cyklist?
Ludvigsson som förlorat en vadslagning?
Är det nåt avancerat prank?
Visserligen var jag utmattad och vet att sinnet kan spela en spratt fast mitt cykelsällskap såg samma ekipage.
Nästa år måste jag lyckas stå över.
Jorå, det gick bra. En liten sovstund på trädgårdssoffan hann jag också med. Tvärnöjd med den här ickestarten.Hur gick det för er? Jag kom inte i mål.