Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Det är naturligtvis svårt, men om jag som inte gillar alkoholhaltiga drycker och därför har en ytterst blygsam livskonsumtion går in hos Anonyma Alkoholister och säger att jag aldrig varit full så vet jag inte om jag tycker att det är riktigt samma som att en person som supit i 25 år, sedan tjugoårsåldern, men lyckats ta sig ur det och varit nykter i säg fem år.
Fast det beror ju på vilken drog det är. Vissa missbruk startar ju med första fixen. Hur är det egentligen med VR?

Det är naturligtvis svårt, men om jag som inte gillar alkoholhaltiga drycker och därför har en ytterst blygsam livskonsumtion går in hos Anonyma Alkoholister och säger att jag aldrig varit full så vet jag inte om jag tycker att det är riktigt samma som att en person som supit i 25 år, sedan tjugoårsåldern, men lyckats ta sig ur det och varit nykter i säg fem år.
Du har en punkt där!

Och jag som tillhört Anonyma Cyklister sedan 1972! Är det tacken?!

Kan bli extra jobbigt att inte köra VR nu när den är utökad till 315 km. Sedan infinner sig frågan om ska ha med sig egna chips, eller räcker det med de man hittar i klung-soffan?
/steen

Har du inte cyklat sen 1972? Eller har du ständiga återfall?

Sen måste man skilja på Anonyma Cyklister, Anonyma Runt-sjö-cyklister och Anonyma-VR-cyklister.
Vi cyklar ständigt men incognito och aldrig runt sjöar.
Förslag har funnits att gå ihop med Divergerande Cyklister i AC-DC men det svänger inte riktigt.

Vi cyklar ständigt men incognito och aldrig runt sjöar.
Förslag har funnits att gå ihop med Divergerande Cyklister i AC-DC men det svänger inte riktigt.
OK, som jag tolkar det är detta dock tråden för Anonyma-VR-cyklister så därmed är det inte så förvånande att ditt incognitocyklande inte uppskattas.

Jag körde bil genom trakterna kring Askersund, Motala och Jönköping två gånger förra veckan - till SRF och hem igen. Till min förskräckelse kände jag en oförklarlig nostalgi och ett sug efter att cykla Vätternrundan nån gång igen. Trots det får jag härmed anmäla mig till att inte cykla Vätternrundan 2022.

Fick frågani helgen om sitta i SUB-klunga. Funderar på om det inte är trevligare att fika och ZEN-trampa, samt skälla på omkörande klungor? Nåja, jag ska inte köra i år heller. Har varit anmäld fyra gånger utan att köra så jag har slutat anmäla mig.

Fick frågani helgen om sitta i SUB-klunga. Funderar på om det inte är trevligare att fika och ZEN-trampa, samt skälla på omkörande klungor? Nåja, jag ska inte köra i år heller. Har varit anmäld fyra gånger utan att köra så jag har slutat anmäla mig.
Vi hade planer ett år på att bara försöka att äta så mycket som möjligt för att få igen för de år då det bara blev vatten och nån gurka. Men det var så dåligt väder så vi var kanske istället först med att inte köra alls, något jag är helt med på även detta år.

Jag körde bil genom trakterna kring Askersund, Motala och Jönköping två gånger förra veckan - till SRF och hem igen. Till min förskräckelse kände jag en oförklarlig nostalgi och ett sug efter att cykla Vätternrundan nån gång igen. Trots det får jag härmed anmäla mig till att inte cykla Vätternrundan 2022.
Bra, tågan är stark i dig!

Jag har för mig att om man är 500m från starten i Motala så är det automagisk DNF/DNS

¿que? Hajar noll. DNS - Den Nästbästa Spurten? DNF - Den Nedriga Fan?

Nå, har tävlat mycket hårt hela dagen. Knappt lyft mig ur fåtöljen för att hämta en öl eller så. Har faktiskt fått serverat. Blir bra det här.

¿que? Hajar noll. DNS - Den Nästbästa Spurten? DNF - Den Nedriga Fan?

Nå, har tävlat mycket hårt hela dagen. Knappt lyft mig ur fåtöljen för att hämta en öl eller så. Har faktiskt fått serverat. Blir bra det här.
Jag var iofs nere och handlade. Men tog bilen 800 meter för att inte riskera någon motion.

Jag har för mig att om man är 500m från starten i Motala så är det automagisk DNF/DNS
Rimligt. Hans bostadsort gör det också tveksamt om man kan säga att han har ickecyklat Vätternrundan ens tidigare år. Han får nog ihop långt över 30 mil per år på vägar som inte ingår i ickebansträckningen till ickevättern.

Kan man få dispens för att cykla till Gränna om man där inhandlar stora kvantiteter av lämpligt rödvitt bakverk och sedan tar sig direkt tillbaka till soffan för förtäring av detsamma?

Kan man få dispens för att cykla till Gränna om man där inhandlar stora kvantiteter av lämpligt rödvitt bakverk och sedan tar sig direkt tillbaka till soffan för förtäring av detsamma?
Svenska icke-cyklingskommittén ska undvika att ta din ansökan under övervägande. Vi räknar med att låta bli att behandla den och inte återkomma med svar i åtminstone fyra år.

Tillbaka
Topp