Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
Sant där, klumpigt av mig.Fältprästen sa:Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
Funker det på kolfiber? Tänkte testa det vid montering av ESI chunky grips på mitt nya kolfiberstyre... Har kört med vatten tidigare man man blir ju skinnflådd i händerna innan man får på dom.Fältprästen sa:Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
TOST sa:Ren isopropanol hittar du förmodligen enklast på Kjell o CO.
Luxorparts IpaClean isopropanol, finns från 250ml till 1l flaskor.
https://www.kjell.com/se/sortiment/...luxorparts-ipaclean-isopropanol-250-ml-p18358
Edit: Tror brääkleen funkar lika bra om du har det hemma, det lämnar inga rester, men blir dyrare i längden om du ska köpa. Isopropanol funkar till väldigt mycket då det är skonsamt mot plaster och dyligt. Används med fördel för att rengöra bromsskivor och ok.
aribr sa:IPA (inte ölen) finns också på Kjell...
BuTTuS sa:Funker det på kolfiber? Tänkte testa det vid montering av ESI chunky grips på mitt nya kolfiberstyre... Har kört med vatten tidigare man man blir ju skinnflådd i händerna innan man får på dom.Fältprästen sa:Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
BuTTuS sa:Funker det på kolfiber? Tänkte testa det vid montering av ESI chunky grips på mitt nya kolfiberstyre... Har kört med vatten tidigare man man blir ju skinnflådd i händerna innan man får på dom.Fältprästen sa:Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
Smart, så får det bli!Mini_me sa:BuTTuS sa:Funker det på kolfiber? Tänkte testa det vid montering av ESI chunky grips på mitt nya kolfiberstyre... Har kört med vatten tidigare man man blir ju skinnflådd i händerna innan man får på dom.Fältprästen sa:Definitivt läge att testa på en icke väsentlig yta först. Inte alla plaster tål IPA.TOST sa:då det är skonsamt mot plaster
Detta är ett bättre alt till massa medel :)
Det har jag inte sett, länka gärna. Enda jag sett på apotek är det som kallas "ytdesinfektion" som innehåller en hel del vatten. Då blir det billigare att köpa en liter ren isopropanol från kjell för 180kr och blanda ut själv.Allroad sa:TOST sa:Ren isopropanol hittar du förmodligen enklast på Kjell o CO.
https://www.kjell.com/se/sortiment/...luxorparts-ipaclean-isopropanol-250-ml-p18358
Edit: Tror brääkleen funkar lika bra om du har det hemma, det lämnar inga rester, men blir dyrare i längden om du ska köpa. Isopropanol funkar till väldigt mycket då det är skonsamt mot plaster och dyligt. Används med fördel för att rengöra bromsskivor och ok.
IPA finns på alla Apotek till mycket mycket billigare peng. :D
TOST sa:Det har jag inte sett, länka gärna. Enda jag sett på apotek är det som kallas "ytdesinfektion" som innehåller en hel del vatten. Då blir det billigare att köpa en liter ren isopropanol från kjell för 180kr och blanda ut själv.Allroad sa:TOST sa:Ren isopropanol hittar du förmodligen enklast på Kjell o CO.
Nypåmtb sa:Lock-on grips?!
Vernersson sa:Lock-on funkar oftast skitdåligt ihop med gripshift reglage :-P
https://www.bike-discount.de/en/buy/sram-lockring-griffe-fuer-gripshift-85mm-schwarz-409203Vernersson sa:Lock-on funkar oftast skitdåligt ihop med gripshift reglage :-P
Örjan Lax sa:https://www.bike-discount.de/en/buy/sram-lockring-griffe-fuer-gripshift-85mm-schwarz-409203Vernersson sa:Lock-on funkar oftast skitdåligt ihop med gripshift reglage :-P
(nu med rätt länk)
Ja och nej. Den innehåller isopropanoljofahjalm sa:
Håller med! När mina dyker upp på måndag kommer jag att testa tricket med buntband, men har även beställt en flaska ipaclean som backup samt att ha på hyllan som rengörare.Makten sa:Nypåmtb sa:Lock-on grips?!
-1
Dels är 99% av dem i barnstorlekar och de som återstår har andra usla egenskaper, såsom obekvämt mönster och/eller dåligt grepp. Har inte hittat nåt som känns bättre än ESI Extra Chunky.
BuTTuS sa:Håller med! När mina dyker upp på måndag kommer jag att testa tricket med buntband, men har även beställt en flaska ipaclean som backup samt att ha på hyllan som rengörare.Makten sa:Nypåmtb sa:Lock-on grips?!
-1
Dels är 99% av dem i barnstorlekar och de som återstår har andra usla egenskaper, såsom obekvämt mönster och/eller dåligt grepp. Har inte hittat nåt som känns bättre än ESI Extra Chunky.
TOST sa:Det har jag inte sett, länka gärna. Enda jag sett på apotek är det som kallas "ytdesinfektion" som innehåller en hel del vatten. Då blir det billigare att köpa en liter ren isopropanol från kjell för 180kr och blanda ut själv.Allroad sa:TOST sa:Ren isopropanol hittar du förmodligen enklast på Kjell o CO.