Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
Kul att detta också uppmärksammas.
Mini_me sa:1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
Jupp. Har köpt och sålt saker via Happys K&S i flera år. Aldrig blivit lurad (och aldrig lurat nån ska väl förtydligas).
Nä... det är den andra tråden som är fel ;)GoranS sa:[fel tråd]
+1Mini_me sa:1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
Jupp. Har köpt och sålt saker via Happys K&S i flera år. Aldrig blivit lurad (och aldrig lurat nån ska väl förtydligas).
+1Sixten Fors sa:Jag har köpt och sålt en hel del på K&S, kanonbra funktion. Hur svårt kan det vara att inte bli blåst?
Om du vill kan jag börja dubbelposta i den här tråden. Känns dock lite onödigt då det finns en annan tråd för den typen av information jag skrev.Sixten Fors sa:Nä... det är den andra tråden som är fel ;)GoranS sa:[fel tråd]
+2 Sveriges bästa marknadsplats för cykelprylar.BuTTuS sa:+1Mini_me sa:1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
Freddie L sa:+2 Sveriges bästa marknadsplats för cykelprylar.BuTTuS sa:+1Mini_me sa:1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
cerro sa:Freddie L sa:+2 Sveriges bästa marknadsplats för cykelprylar.BuTTuS sa:+1Mini_me sa:1888 sa:Som oftast misstänker jag ?
+1
Har inte alla en årslön på kontot?Fredrik S sa:Varit reggad på Happy i 13 år och aldrig blivit lurad eller lurat någon.
Däremot köpte jag en cykel på wiggle i söndags och blev dubbeldebiterad, så nu har jag 450 kr på kontot och över två veckor kvar till lön. Dessutom två obetalda fakturor från landstinget på 250 kr styck för läkarbesök efter att ha fått en puck i ansiktet på allmänhetens åkning i tisdags. I-landsproblem, I-lamdsprpblem, I-landsproblem ......
bokaj sa:Helt fantastiskt! En lämplig vara hittades, kontakt togs med säljaren, en (liten) summa pengar swishades, paket postades (samma dag!) och jag blev nöjd!
Such wow!