Jag har ny hoj!

• Trådstartare Trådstartare Zeb
  • Start datum Start datum
Jag har ny hoj!
Markus F Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jtänk om det blir en
> jätte-Happyride? ZEB kommer ju att vara den enda
> som hittar sin cykel i högen efter fikat.

LOL ;)))

Jag har ny hoj!
Ja, typ. Och sen skulle jag säga "det är Sebastian XXXXXXXX som har skickat mig, och han vill bara framföra att ni är rukor och träskpaddor allihopa, nej men titta vilken fin hoj, den köper jag"
rikard Skrev:
-------------------------------------------------------

> Helikoptern? =)
>
>

Jag har ny hoj!
Skruvat! Men kul. Och markus, det var tur att du avstod från att sno den framför ögonen på mig. Hade aldrig repat mig från den besvikelsen.

Om någon kan fixa ett klistermärke från gamla televerkstiden så skulle jag vara riktigt riktigt tacksam!

/Zeb

Jag har ny hoj!
Zeb, lite skam har jag i kroppen ;-)
Men hade du bestämt dig för att inte köpa hade läget varit annorlunda, framförallt efter att ha lånat Oskars Enduro idag.
Du kan lite på att jag kommer att tilltvinga mig en provtur!

Jag har ny hoj!
EFTERLYSNING:

Enduro1.jpg

(lånad bild, min hade svart gaffel och ej lx vevparti)

14,3 år fick jag ha cykeln. :-(
5215 dagar...

Så många fina turer, updaterad efterhand och sådär inkörd så att det är "del av mig". Kan omöjligt vara värd lika mycket för någon annan som för mig. Hade kunnat nöja mig med att ha denna livet ut. Jävla avskum dessa cykeltjuvar!

Natten mellan fredag 3 maj och lördag 4 maj blev den stulen. Jag var sjukt ledsen redan när jag insåg det, men efter att ha läst denna tråd känns det helt tragiskt. Jag hade löpande uppdaterat den och vårdat den ömt. Ny gaffel (tack OXR!) och dämpare bak, nytt vevparti, växelreglar, drivparti och bakväxel nytt XT, rockshox dropperpost, helt nya feta Schwalbe däck, nya brombelägg. 5215 dagar gammal men i djäkligt fint skick, och dessutom helt UNIK.

Det enda som finns kvar nu är stänkskärmen som nämns i denna urgamla tråd. Och minnena.

Specialized Enduro COMP, strlk M, årsmodell 2004 i "televerksorange"

Bifogar lite bilder! GENERÖS hittelön utlovas.
EnduroZeb.jpg

Tillbaka
Topp