storfiskarn
Aktiv medlem
jingleyschmidt's Not-So-Adventurous Adventures
Snyggt!
Jäkligt trevligt uppe vid sjön.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
storfiskarn sa:Snyggt!
jingleyschmidt sa:Förslag någon? :D
jonte987 sa:Det är 935 som har samma innanmäte som Fenix 5? 735 kanske också är kompetent?
EDIT. Håller med om att det är ett bekvämare pris.
jingleyschmidt sa:Den här kinakopan gick på 30:- på Wish och är antagligen inte sämre i alla fall. Den ska sitta på Sentiern.
jingleyschmidt sa:Skor däremot, fy fan. Dyngsura. Det där måste jag kika på. Och så jävla skitig hela jag, cykeln och väskorna är. Kanske får bli ett par stänkskärmar ändå alltså, hur fult jag än tycker det är. Sånt jävla mek nu när jag måste tvätta cykel, ryggsäck, sadelväska och kläder. Men vi får se hur det blir med allt. Vet fan knappt om det går på några stänkisar på Roadliten. :P
sandos sa:Ok, nu måste du ju berätta HUR DEN LÅTER! Vill ju också ha en sådan men kommer definitivt inte köpa en för 200:- som inte hörs...
Salabaladala sa:Har sagt det förut men roadliten är fan snygg. Vass och sportig. Vad tycker du om nya däcken nu efter ett tag? Panaracer gravelking var det va?
jingleyschmidt sa:Tack för tipset! Jag har ju fan impregneringsspray i garderoben som jag köpte till skorna. Ska kolla om jag kan använda den till ryggsäcken också. Kan man impregnera vanliga träningsbyxor också? Alltså, syntet/polyesterbyxor från Adidas/Nike typ.
Salabaladala sa:jingleyschmidt sa:Tack för tipset! Jag har ju fan impregneringsspray i garderoben som jag köpte till skorna. Ska kolla om jag kan använda den till ryggsäcken också. Kan man impregnera vanliga träningsbyxor också? Alltså, syntet/polyesterbyxor från Adidas/Nike typ.
Ingen aning om man kan impregnera vanliga träningsbyxor. Testade impregnera en cykeltröja i syntet som jag gillar förut men det gick inte så jättebra. Den drog åt sig fukt ändå. Pendlingsryggsäcken och sadelväskan däremot tog det bättre. Gissar på att det har att göra med att det är tjockare eller tätare tyg på dom, men vafan vet jag om sånt.
dogday sa:Är en intresserad av klonade ringklockor som låter bra vill jag rekommendera denna Spurcycle-kopia.
Rockbros Bike Bell, finns bland annat på https://www.amazon.co.uk/dp/B014P4YBO2/ref=cm_sw_r_cp_tai_ETrLDbDSDNQ0K men blir nog billigare att köpa fler samtidigt på Aliexpress.com
Har fyra cyklar och fyra sådana. Hörs helt dugligt till pris och storlek. Knog oi har inte en chans i jämförelse.
Som någon annan skrev är det här en väldigt trevlig tråd om att följa utvecklingen i. Inte så äventyrlig som Yonnas, men mycket närmare rimlig vardag för de flesta; i det finns det också stort värde...
Och en fråga! Hur ser fördelningen av åktid ut mellan cyklarna?
wukkaN sa:Snor 700e inlägget med att säga att jag diggar verkligen den här tråden. Sjukt kul att följa dig och se din utveckling och äventyr. Fortsätt så!
Håller med i ovanstående. Mycket har hänt sedan ditt första inlägg 1 mars och det är en personlig resa som är intressant att följa. Bra cyklat dessutom, både i km och tid i sadeln.dogday sa:Som någon annan skrev är det här en väldigt trevlig tråd om att följa utvecklingen i. Inte så äventyrlig som Yonnas, men mycket närmare rimlig vardag för de flesta; i det finns det också stort värde...
sandos sa:Färgmatchningen var fin.... jag ska bara torka bort blodet som rinner ur ögonen!
jingleyschmidt sa:sandos sa:Färgmatchningen var fin.... jag ska bara torka bort blodet som rinner ur ögonen!
Haha är inte säker på att jag förstår vad det betyder. :P