Det känns som ett bra alternativ att Skaparn tar hand om telekontakter med Tv4. Finns alltid dom som är mer eller mindre pålästa i en stor arg grupp.
Tänk på att i vissa lägen är tala silver och tiga guld, se till att vara påläst och ha lite fakta om träningstimmar, dopningskontroller, hur ofta osv. Dopningsfall, kokainet som Bonen åkt dit för, vilken påverkan det har och hur det funkar med "in and out of competition" och avstängningar. Lite saker jag kan tänka mig att dom kommer ta upp.
Sen vill jag också nämna att jag är aktiv fotbollsspelare sedan 20 år tillbaka. Älskar båda sporterna.
Samt mängder av andra sporter, bla friidrott, ishockey, snooker, längdåkning m fl. tittar på och följer det mesta. Generellt tycker jag att om man använder sig av dopningspreparat bör man få en livstidsavstängning från all tävlingsidrott. Man ska INTE kunna dopa sig och vänta två år och sen bli bäst i världen, man har alltid någon nytta av att ha fuskat. Tror ni är många cyklister här som håller med. Tänk vad skönt att slippa debatten någon gång om vinnaren vann ärligt.
Fler som har tips eller statistik till skaparn ifall ett samtal med TV4 blir aktuellt.