Just nu hatar jag ormar....
Var ute o tränade lvg med två cyklister från Linköpingsklubben Hymer. På väg hem (ca 1,5 mil kvar på passet) kommer en snok upp på vägen och in i mitt framhjul. Framhjulet vinglar till o fastnar i ena killens bakväxel så jag skrotar totalt. Blev oxå påkörd bakifrån av cyklist nummer tre. Killen vars bakväxel jag pajade klarade sig från att vurpa som tur var men dock blir det dyra reparationer. Han som körde på mig bakifrån landade på huvudet och händerna men klarade sig som tur var med några få skrapsår och illamående. Mina skador blev kraftiga skrapsår på underbenet, knät, höften.armbågen och axeln. Cykeln blev det mycket värre med. Får se vad domen blir imorgon men det ser inte så ljust ut tyvärr.
Fasen va dum man känner sig när man själv e "skyldig" till kraschen. Man får väl hoppas man e välkommen att cykla med grabbarna igen trots det inträffade.
Fasen va dum man känner sig när man själv e "skyldig" till kraschen. Man får väl hoppas man e välkommen att cykla med grabbarna igen trots det inträffade.