Kadens är död, leve Cykeltidningen

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum
YES Idag damp den ner i lådan så nu är kvällslektyren räddad, har även slängt iväg en anmälan på sidan så det ska bli kul att se vad dem hittar på framöver.
Verkar ju onekligen som att folket på redaktionen jobbar hårt för att reda upp den soppa dem drabbats av och det ska dem ha credit för, så får dem till en fortsättning så är jag på!

Bosse

Jag fick min idag. Kolla in medarbetarporträttet, Luca Mara. Han om nån borde kunna svänga ihop en äkta krumbumballe! :)

I klarence står det på "skitsnack"-sidan om happy, lagombra och en viss northshore. Dessutom står det nåt om kritik på något berömt forum, nån som känner till det?? Jag kommer ihåg förra numret, där stod det nåt om att det på happy hade diskuterats om man skulle hänga cykeln uppochner i framgaffeln eller ínte... men det var före min happy-tid...

Senast redigerad av en moderator:
Väldigt bra jobbat att få ut tidningen, tycker den behövs. Bra innehåll och en fin tour del på slutet. Åsså kom ju freeride tidningen, där ordet stod definierat.

Jag tjyvläste gratis idag på ett grumt fik. Har inte läst blaskan sen senaste numret som innehöll klarence och jag måste nog säga att tidningen blivit helgrum.

denna gratistidning var bland det tråkigaste jag läst i mtb-väg. allt handlar ju om tour de france. att klämma in en scott scale därimellan hjälper inte.

[edit] stavfel.

Senast redigerad av en moderator:
Damp ner i min brevlåda i dag med.
Kartan över Åre satt klockrent, likaså bjöd Klarence på rätt kul läsning.

Cykeltidningen kändes dock precis likadan som Kadens, dvs mer än halva tidningen om lvg.
Glad att jag har beställt BIKE Magazine (US-versionen) istället faktiskt.

[Freeride] EriC skrev:
-------------------------------------------------------

> Glad att jag har beställt BIKE Magazine
> (US-versionen) istället faktiskt.

Låter nice ;) Vart beställer man den? Eller kan man kanske få låna nåt nummer då och då?

Tillbaka
Topp