Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På så vis. Du får en ny chans 2026 eller 2027!Bra kört! Klokt ta eget tempo.
Var sugen på denna, start och mål i my old hometown liksom. Men nu blev det inte så.
Intressant reflektion. Jag skulle också sammanfatta den sträckan som nästan platt. Med en lång utförslöpa ner till samhället (byn) Särna.Särna. Det var inte helt platt mellan Rörbäcksnäs och Särna faktiskt. Laddar med korv. Nästa stopp Sveg.
Visa bilaga 701699
Härligt! Inte "kaputt" men prestationen och att ni har nått Särna.Helt kaputt. Håller med om inte helt platt. Nedförslöpan kom dock lägligt.
Det blir övernattning för mig och Magnus i särna.
47 mil på 23:40.
Visa bilaga 701725
du tänker åt fel hållIntressant reflektion. Jag skulle också sammanfatta den sträckan som nästan platt. Med en lång utförslöpa ner till samhället (byn) Särna.
Nä ? Det blir ner till Särna söderifrån. Du kan se att fhloston bekräftar det.du tänker åt fel håll
menar att det är lååång uppåt sedan är det ju bara en kort ner till Särna.Nä ? Det blir ner till Särna söderifrån. Du kan se att fhloston bekräftar det.
Aha, nuu är jag med.menar att det är lååång uppåt sedan är det ju bara en kort ner till Särna. Visa bilaga 701763
Strongt!Korv i Sveg. Riktigt kämpig sträcka från Särna och hit. Nästa etapp mot Älvdalenär också rätt mastig.
Visa bilaga 701792
Sådär ja. Nu börjar man känna igen dig! ?Fotostämpling utaför bolaget i Älvdalen.
Visa bilaga 701795
Hur kan vi vara säkra på att det är systembolaget i Älvdalen du står framför och inte, till exempel, systembolaget i Orminge?Fotostämpling utaför bolaget i Älvdalen.
Visa bilaga 701795
Han ser så nöjd ut att vägarbetet innan Älvdalen inte kan ha varit så knepigt ändå.Fotostämpling utaför bolaget i Älvdalen.
Visa bilaga 701795
Fotostämpling utaför bolaget i Älvdalen.
Visa bilaga 701795
Lunch i Leksand.
Visa bilaga 701814
En liter yoghurt, klassisk finlunch!Lunch i Leksand.
Visa bilaga 701814
Fantastisk randonneur pizzeria! På Sverigetempot åt vi 2 pizzor och en stuvad pyttipanna var där ?Jag drar en pizza i Älvdalen inför nattpasset.
Det kom en kort men intensiv åskskur på väg ner mot Älvdalen, då blev det kallt. Det var bra att jag drog på mig Rain legs, men de fick snart rullas upp.
Visa bilaga 701910
Dom flesta sunda cyklar fort igenom.For genom Leksand för att spana efter några med randoblick, men ingen lycka.
Dumt nog så stannade jag inte för en princesstårtebit på Siljans.
T.o.m. du skulle stanna där om du en gång provat Siljans prinsesstårta.Dom flesta sunda cyklar fort igenom.
Trek har väl gått in som huvudsponsor. Stort publiktryck runt en tävling likt denna.Är det 100% Trek Domane i startfältet?