Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kirrar du lättMin plan är att köra till Malung där jag har bokat hotell.
La min tid på att sy kapell istället för att förbereda mig. Men vi kör väl igen nästa år, då i riktigt randåväder med driv-is, storm, hagel, isbjörnar å annat kul. De ser ju ut att få det väldigt gosigt :)Omen: Fyra cyklister med knapp planering och rödkindat oförskräckta sinnen, cyklar rasande genom Malungs tiomilaskog och
1. 9.00-15.00 på söndag: i kassan på startplatsenVar lägger man stämpelkortet när man gått i mål?
Nästa år blir det en paus. 2023 är det läge att köra igen och då blir det en perfekt uppvärmning inför PBP några månader senare.La min tid på att sy kapell istället för att förbereda mig. Men vi kör väl igen nästa år, då i riktigt randåväder med driv-is, storm, hagel, isbjörnar å annat kul. De ser ju ut att få det väldigt gosigt :)
ja det är ngt lurt på gång här.Meh, ser det sådär ut - där är det ju mörkt varje gång man cyklar förbi!
Vilket väder ni får. Håller ni ihopp över natten?
Åååh, nu blir jag ännu mera avundsjuk!!!!ja det är ngt lurt på gång här.
Räknar med att de gosar ihop sig i ett dike eller annat mysigt.
Hört talas om Photoshop?Ni ser ju så jäkla glada och oberörda ut. Åker ni bil mellan fotosessionerna, eller?
En frivillig fotostämpel! Härmed är den införd i kortet för repan 2 juni 2023.Bergspris i Evertsberg!Visa bilaga 493389
Är väl bara att hoppa på cykeln och börja jaga!?En frivillig fotostämpel! Härmed är den införd i kortet för repan 2 juni 2023.
PS Vad trevligt ni har det, varför blev jag kvar i Köping?
Jag funderar på det. Det borde gå att hinna upp dem i Särna om jag drar före midnatt Om de sover där är risken att jag är tillbaka i Köping före dem så jag kanske ska vara lite ödmjuk och stanna hemma. :-)Är väl bara att hoppa på cykeln och börja jaga!?
Jag och Sven sitter på BK i Sälen, svårt bonkade.De borde vara i Rörbäcksnäs sedan ett bra tag. Halvvägs därifrån till Malung egentligen.
galet bra kört fram till dit :) nu går det bara utför till Köping.. om jag kommer ihåg rätt. kanske ngn svag slakmota bara :)Jag och Sven sitter på BK i Sälen, svårt bonkade.
Man kan pusta ut på värre ställen än där. Ät, vila, kom igen!Jag och Sven sitter på BK i Sälen, svårt bonkade.
Varför fick vi ingen bild till detta inlägg?Jag och Sven sitter på BK i Sälen, svårt bonkade.