[Kalender] 100 mil "Över trädgränsen"

Omen: Fyra cyklister med knapp planering och rödkindat oförskräckta sinnen, cyklar rasande genom Malungs tiomilaskog och
La min tid på att sy kapell istället för att förbereda mig. Men vi kör väl igen nästa år, då i riktigt randåväder med driv-is, storm, hagel, isbjörnar å annat kul. De ser ju ut att få det väldigt gosigt :)

Jag minns Särna som typ 1 hus från Sverigetempot. Men det kanske bor snälla människor i den som låter kissluktande, vildstirrande randonnörer sova där. Bra förberedelse för ST förresten; ni kör den absolut tråkigaste delsträcka imho (Lillhärjdalen - Älvdalen tror jag).

Och så räcker väl en sammanlagd sömntid på 20 minuter den andra natten på en 100 milare? Fast man blir konstigt trött i slutet så ;-)

Jag har bytt IP-adressen till en skum tysk server så att den inte går att spåra.

La min tid på att sy kapell istället för att förbereda mig. Men vi kör väl igen nästa år, då i riktigt randåväder med driv-is, storm, hagel, isbjörnar å annat kul. De ser ju ut att få det väldigt gosigt :)
Nästa år blir det en paus. 2023 är det läge att köra igen och då blir det en perfekt uppvärmning inför PBP några månader senare.

Idolbilder från starten. Skriv ut och sätt upp på din kylskåpsdörr.

DSCF0997.jpg
DSCF0998.jpg
DSCF0999.jpg
DSCF1001.jpg
DSCF1002.jpg
DSCF1003.jpg
DSCF1004.jpg
DSCF1005.jpg
DSCF1006.jpg
DSCF1007.jpg
DSCF1008.jpg

Meh, ser det sådär ut - där är det ju mörkt varje gång man cyklar förbi!

Vilket väder ni får. Håller ni ihopp över natten?

ja det är ngt lurt på gång här.
Räknar med att de gosar ihop sig i ett dike eller annat mysigt.
Åååh, nu blir jag ännu mera avundsjuk!!!!

F.n också att det inte fanns möjlighet att avvika från jobbet. Mitt huvud hade behövt en sådan runda.

Edit: jag kan fortfarande inte det där med svenskan. Jag antar att det fortfarande står fel.

Härliga bilder och starkt kämpat!
Hur har natten varit? Sovstopp?
Är alla fortsatt tillsammans?
Stort lycka till och njut av mysigt cykelväder under andra dygnet!

Jag tror fortfarande på att ni blir skjutsade mellan fotoställena.

Kämpa på, nu är det nedförsbacke in till mål!

Tillbaka
Topp