[Kalender] Bbq Trail Party Leksand

Tja!
..har ett krånglande knä, egentligen två.. Bakdäck som fick skärsår idag igen, så mera lappning... Ett gäng träd som borde sågas ner vid stugan på Lördag... Och allergi mitt i pollen-kalaset
Men det spelar ingen minsta roll.. :-) För på Lördag blir det rejsa Enduro i Leksand skogarna i full fart om det så blir att wheeela på framhjulet utan bakhjul o trampa, toktaggad och laddar för fullt!! Ser fram till en kalaskul dag och kommer bli full gas, fart o massa skoj :-) Swishen gjord precis.

Syns på Lördag!! :-)

peter_skraddarbacken sa:
Tja!
..har ett krånglande knä, egentligen två.. Bakdäck som fick skärsår idag igen, så mera lappning... Ett gäng träd som borde sågas ner vid stugan på Lördag... Och allergi mitt i pollen-kalaset
Men det spelar ingen minsta roll.. :-) För på Lördag blir det rejsa Enduro i Leksand skogarna i full fart om det så blir att wheeela på framhjulet utan bakhjul o trampa, toktaggad och laddar för fullt!! Ser fram till en kalaskul dag och kommer bli full gas, fart o massa skoj :-) Swishen gjord precis.

Jättekul att även du är taggad!! Jag provianterade just för helgen med massa godsaker åt oss :)

ErikaB sa:
Mathias B sa:
Jag har petat på lite folk från Tunaslätten, får se av någon av dem är intresserade.

Jag har plats i bilen och en cykelplats på stället från Romme om någon vill åka med.

Sen undrar jag om någon har plattisar att låna ut? Hur brötigt är det? Är det väldigt trixigt så vågar jag nog inte köra med spd...

Och om någon vill låna ut knäskydd (small) så skulle jag bli glad. Har bara hellånga.
Knäskydd har jag tyvärr inga att låna ut. Men plattisar är inga problem att ta med! En av sträckorna är ganska trixig, där skulle inte jag vilja köra med spd...

peter_skraddarbacken sa:
Tja!

Haha, grymt!!
Tar du med din bror också?

tobgren sa:
ErikaB sa:
Mathias B sa:
Jag har petat på lite folk från Tunaslätten, får se av någon av dem är intresserade.

Jag har plats i bilen och en cykelplats på stället från Romme om någon vill åka med.

Sen undrar jag om någon har plattisar att låna ut? Hur brötigt är det? Är det väldigt trixigt så vågar jag nog inte köra med spd...

Och om någon vill låna ut knäskydd (small) så skulle jag bli glad. Har bara hellånga.
Knäskydd har jag tyvärr inga att låna ut. Men plattisar är inga problem att ta med! En av sträckorna är ganska trixig, där skulle inte jag vilja köra med spd...

Super! Tack?

Tyvärr uppbokad på annat, annars hade jag såklart ställt upp som inhoppare trots dålig kondis! Ha så kul ni som kommer iväg!!!

UrTomas sa:
peter_skraddarbacken sa:
Tja!

Haha, grymt!!
Tar du med din bror också?

Jag har försökt övertala brossan med, tjata gärna du me Urtomas få se om du lyckas charma med honom..;-)

mikipedia_ sa:
Schreddan sa:
mikipedia_ sa:
Schreddan sa:
Jag får tyvärr ge min plats till någon på reservlistan.
Ha så kul!

Nä men skärpning? Ska alla storstadsbor banga nu???

Ja det är dåligt. :) Men #livet(köksrenovering) fick högre prio.

Men hantverkarna jobbar väl inte på helgen???

Tråkigt?

Haha! Det är iofs 100% sant. :)

Ja det är trist men så blire ibland.

Det blev lite städning med Tobias på Mean Machine, här har vi den fantastiska utsikten från starten. Härifrån går det utför nerför ett roligt skogsmaskinsspår med ett par hopp och doserade kurvor. Skoj hela vägen!
E5538847-D605-4A4A-B908-B60721333E2C.jpeg

Mera Elak Maskin
79E5CCC0-6D4A-46E1-B7BF-69A0656F4D9C.jpeg

Det här är helvetesröset. Ett stenröse som börjar en skarp sväng där man tappar all fart och sen lite brant och stökigt. Den här kan bli klurig!
7472827E-790A-491C-87CF-31933FA8F0B5.jpeg

EST sa:
Hehe ta en öl å slappna av?
Haha +1
Men roligt å höra att ni ser fram emot det! Det gör jag med! Leksands Lošinj ser jag
fram emot att visa. Har laddat för det sedan snön började smälta. Sen har flera av er har redan kört maskinen och den är ju kul :D

Kör hårt idag, så stigarna blir fina och uppkörda inför sommaren. Tråkigt att man inte kunde deltaga.
Lycka till!

Edit: upprörda, haha...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp