Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Ser ut som man missade något, hoppas det blir repris nästa år?! (När man förhoppningsvis fått några mil i benen)
tobgren sa:42Hz sa:Ser ut som man missade något, hoppas det blir repris nästa år?! (När man förhoppningsvis fått några mil i benen)
Det är inte alls omöjligt att det blir igen nästa år, troligtvis inte samma stigar. Det finns en hel del annat bra som är orörd mark för olika typer av happyrides än så länge :) Men man kommer nog inte behöva vänta till nästa år heller, så håll ögonen öppna här på forat!
Kul med fler bilder! För min del räcker det med Trail Party, men vill ni som deltog ha en excel så kör på :)Alfakrull sa:Lite efter här men jag tänker att jag laddar upp de bilder jag knäppte under dagen med.
Det kan förövrigt råka ha blivit så att det finns ett exceldokument med stravatiderna och totaltider på min dator, men vi kanske ska låta det här vara just ett trailparty?