[Kalender] Bbq Trail Party Leksand

Deltagare:
1. ErikaB (betalt)
2. Rockingman (betalt)
3. EST (betalt)
4. Mathias B (betalt)
5. fredrik168 (betalt)
6. Roger utan happy (betalt)
7. danne1 (betalt)
8. Tomaswikman (betalt)
9.
10. Jejje
11.
12.
13. Porchepake (betalt)
14. Alfakrull (betalt)
15. Bullit (betalt)
16. jofahjalm (betalt)
17. peter_skraddarbacken (betalt)

Reserv:
1.

Fotograf: Kupa (betalt)

Senast ändrad:
Och där var de ordinarie platserna slut, redan efter 4 timmar. Måste vara alldeles för få happyrides mm runt om i landet, eller så är internetcykling lite extra populärt så här års? :)

Hoppsan vad fort det går. Kul! Plockar gärna reservplats och hotar att dyka förbi även utan tävlan då det startar runt knuten frän mig.

Det kommer nog någon lite mer spontan happyride under våren, Om snön nu bara hinner smälta innan midsommar! Hoppas ni som inte hann med (och även ni andra) kan då ?

Hej, jag missar tyvärr denna roliga tillställning. Finns stigarna ni planerar köra på Strava eller Trailforks?
Sökfunktionen på Strava har ju ballat ur.

Mathias B sa:
andreas_nas sa:
Hej, jag missar tyvärr denna roliga tillställning. Finns stigarna ni planerar köra på Strava eller Trailforks?
Sökfunktionen på Strava har ju ballat ur.

På strava finns de. Trailforks kan jag inte svara på.
Tråkigt att du inte kan!
Mean machine finns på strava (länk finns i infon längre upp), de andra två finns inte ännu. Men jag planerar lägga upp dom i vår när snön smält. Tyvärr kommer det ju bara mer snö hela tiden :(

Senast ändrad:
Nu är klistermärken med Trail Party loggan beställt som alla deltagare givetvis ska ha. Grillat kommer i första hand vara lokalproducerat i Leksand med omnejd och jag kommer inom en snar framtid kolla upp vad det kan komma att kosta.
Igår var jag ute och asfaltscyklade ( på stålhardtail med härligt sjungande Magic marys med DH casing ) för att spana på snöläget i området och cykling i skogen ser just nu ut att vara långt borta. De flesta stigar verkar gömma sig under cirka 4 dm snö med hård skare.

Vi får hålla i hatten å hoppas att solen är stark! Är sjukt pepp på å komma upp å fixa å dona innan själva partyt.
Ja självklart även på partyt!?

Nu när rådande förhållanden i skogen är outade till allmänhetens kännedom, är det ok att börja däckhetsa då? ?

Själv tror jag stenhårt på kombinationen HR2/RoRa..... (Valfri placering för maximalt nöje) ??

Tillbaka
Topp